ggp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg har laget en liten del av en test-design men nå sitter jeg fast... Ta en titt her: Denne Hvordan forsetter jeg å adde mer DIVs til venstre/høyre, viss det går ann. Forklar Endret 7. desember 2004 av ggp Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er det virkelig nødvendig med så mange tråder om samme emne? <div>Enda en div</div> Lenke til kommentar
ggp Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Da får jeg opp en text med siden av den andre DIVs'n. Men jeg brukte denne koden: <div id="content"></div> Hvordan får jeg en slik èn med siden av hverandre ? Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 div'ene oppfører seg som vanlig tekst på en måte. hvis du setter tre diver etter hverandre i html'en vil de vise seg etter hverandre i nettleseren. (så sant det er plass til dem i bredden) tror det er slik hvertfall. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Så du i det hele tatt på oppsettet jeg gav deg? Lenge leve takknemligheten. " " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå