jente19jentejente Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei De som har: Asus A8V Deluxe/WIFI-g Hovedkort S-939 K8T800PRO, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid Hva følger med når jeg kjøper det? Er dette kortet bra? ( har bestillt 2 stk. ) Jeg kjøpte et dual sett med to 512mb ram.... Har hovedkortet støtte for dual? Endret 7. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ingen som kan svare ? Lenke til kommentar
nomoreslot1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Kikk her: http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A8V%20Deluxe&langs=01 Endret 7. desember 2004 av nomoreslot1 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 HeiDe som har: Asus A8V Deluxe/WIFI-g Hovedkort S-939 K8T800PRO, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid Hva følger med når jeg kjøper det? Er dette kortet bra? ( har bestillt 2 stk. ) Jeg kjøpte et dual sett med to 512mb ram.... Har hovedkortet støtte for dual? Dette er bundlen: ASUS WiFi-g™ card (on Wireless edition only) - InterVideo WinDVD Suite Platinum - User's manual - 2 x UltraDMA cables - IDE cable - FDD cable - 4 x Serial ATA cables - 2 x 2-port SATA power cables - 2-port USB2.0 / Game module - I/O shield - IEEE1394 cable Ja, alle socket 939 HK har støtte for dual channel. Har ikke det kortet sjøl, men har hatt et s754 med VIA K8T800 og det var fjellstøtt, det Asus-kortet har i tillegg PCI/AGP-lås. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takker... Er det noen som har dette kortet? Hva synest der eom det? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Heisann! Jeg sitter med det hovedkortet som du nevner. Er kanonforbøyd med det! Fungerer utmerket! Er stabilt og fint, samt det har mange instillingsmuligheter. Det som følger med er kabler til harddisker (IDE), mener det kommer en eller to S-ATA også, samt trådløst nettverkskort. Som du sikkert vet er det jo og innebygget GBit-kort og. Kort og greit: Et veldig bra kort som ikke er best på noe (leste i test), men som er veldig bra til alt. Ett minus: Du må ha klar drivere til S-ATA før installasjonen, kortet har ikke innebygde drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå