ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Okey jeg har dette kabinettet. Har montert alt, men sliter med en ting. Jeg har en bracket hvor jeg skal montere ting og tang. Har montert nå DVD-brenneren og S-ATA harddisken. Men jeg trenger jo også en diskett stasjon, fordi det er en sån RAID opplegg jeg ikke kan noe om, men ser ut til at jeg vil trenge en diskettstasjon når jeg skal tukle i biosen senere. Hva gjør jeg? Jeg kan montere diskettstasjonen der harddisken nå står uten problem, men hvor i all verden skal jeg da plassere harddisken?! På forhånd takk for all hjelp folkens! Endret 7. desember 2004 av ArizarD Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kan du ikke bare innstalere windows med diskett stasjonen utforbi kabinettet da? Så tar du på dekselet etterpå. Det gjør eg vertfall. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm okey kan vel prøve det... Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm...andre forslag folkens? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du må trykke F6 med engang når du holder på å innstallere windows Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Du må trykke F6 med engang når du holder på å innstallere windows Kan du utdype deg selv takk. Skal jeg ha noe diskettstasjon i det hele tatt eller ikke? Eller skal jeg bare slå på maskina og lexom setta inn windows plata og så trykke F6?... confused Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du skal ha diskett stasjonen i ja Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Okey da tar jeg bare å kobler til en dskettstasjon utenfor kabinettet, går gjennom operasjonen og så bare driter i den, right? Har vel ikke noe bruk for den etter det liksom? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, er vertfall slik eg gjør det Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Men, er det ikke slik i denne barebonen (fin bøying av barebone? ) at du har plass til 2 stk. 3.5" enheter? I følge spesifikasjonene er det følgende plasser i kabinettet: 1 ( 1 ) x tilgang fra forsiden - 5.25" x 1/2H 1 ( 1 ) x tilgang fra forsiden - 3.5" x 1/3H 2 ( 2 ) x intern - 3.5" x 1/3H Så da skal du ha plass til en diskettstasjon internt, den plasseres vel over harddisken hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er det opning frammet til diskett stasjonen da? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er det opning frammet til diskett stasjonen da? Som du ser av spesifikasjonen så er det 1 stk. 3.5" tilgang fra forsiden, og da er det vel det Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jada er åpning framme til diskettstasjonen. Men som sagt, hvor i all verden skal jeg gjøre av harddisken hvis jeg plasserer diskettstasjonen der? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jada er åpning framme til diskettstasjonen.Men som sagt, hvor i all verden skal jeg gjøre av harddisken hvis jeg plasserer diskettstasjonen der? Den plasseres vel da under diskettstasjonen? Det er vel plass til 2 stk. 3.5" enheter fastskrudd i den braketten inni som du kan ta løs? Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hummzz, okey da skal jeg se om jeg får inn en diskettstasjon over harddisken da, gjør det i morgen like gjerne, har skrudd i hele dag hehe, ryggen knirker nå! Okey vil igjen takke for hjelpen da, forhåpentligvis blir alt fikset i morgen Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Står det ikke veldig godt fortalt i manualen? Det gjordet det hvertfall da jeg satte sammen min. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Manual er for pingler Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk min i dag skal montere i morra og se. Gleder meg og prøve har raptor på 74g og x800xtpe pcie, 1024 kingston p4 3.4 får håpe at alt går bra med monteringa. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Her har du bilder hvordan diskene skal monteres. http://techreport.com/reviews/2004q3/shutt...1p/index.x?pg=3 Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det skulle nok ikke så mye mer til enn litt folkevett. Som man sier: RTM. Btw, jeg håper at Shuttle kommer med nye modeller snart, med NF4 samt mer utbredt PCI-E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå