MRN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338253&hl= C++-forumet er ikke det mest besøkte delen, men dette var litt sent å gjøre noe med? Førsteinnlegget kom 3. desember. Jeg teller 13 innlegg, de 11 første kom på en og samme dag. 4 dager senere sier "glad" at dette virker og at han har fått løst problemet sitt. 1 time (og litt til) senere kommer en brukermoderator fram og sier at problemet er løst og quoter litt retningslinjer og uthever det vesentlige. Ja, tråden har et dårlig emnefelt. Men hva var vitsen med å stenge en tråd som var død? At denne brukermoderatoren quota litt retningslinjer anser jeg bare som en fordel, men det er altså denne litt unødvendige stenginga jeg stusser litt på. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Den skal vel stenges uansett, når den har et dårlig/upassende emnefelt. QUOTE Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Et emnefelt skal beskrive problemet så godt som over hode mulig. Det er ikke tilfelle i tråden du viser til. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Uasett.. Skal ikke dette tas over PM med den aktuelle moderator? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Som du selv sier kom det et innlegg i tråden etter 4 dager. Da er det vel litt tidlig å erklære den for "død" en drøy time etter dette innlegget. Selv om trådstarter sier at problemet er løst hender det likevel at det kommer noen å blåser liv i trådene, det kan skje etter noen timer eller noen uker. Denne tråden er en av mange (tro meg det er virkelig mange) som blir rapportert p.g.a dårlig emnefelt. Siden vi har begrensede muligheter for ekstraarbeidet det er å følge opp potensielt "døde" tråder, tok jeg og stengte den der og da med standardmeldingen om dårlig emnefelt. Dessuten: Ett dårlig emnefelt er et dårlig emnefelt selv om tråden er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg