vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hallais Den store dagen nærmer seg med stormskritt, men det jeg lurer på er om jeg må ta oppkjøringa på 18års-dagen eller om jeg kan f.eks ta den 1 måned før?! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du må være 18 for å ta lappen da så det er litt vanskelig å ta den 1mnd før Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Du må være 18 for å ta lappen da så det er litt vanskelig å ta den 1mnd før Rodger Tenkte bare det var litt surt å stryke på selve bursdagen sin da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du må være 18 for å ta lappen da så det er litt vanskelig å ta den 1mnd før Rodger Tenkte bare det var litt surt å stryke på selve bursdagen sin da Det er det. Gjør som meg, vent en liten uke. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eller gjør som meg, si til alle venner at du tar lappen 5 uker etter at du egentlig gjør det, sånn i tilfelle du stryker Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tok lappen på dagen. Gikk fin fint det Lenke til kommentar
volvo1976 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har planer om å ta den på dagen, men i det gudsforlatte hullet jeg bor i kan jeg bare ta oppkj. på annenhver torsdag, jeg har bursdag på en fredag...fy mamma...!! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 slik som jeg har forstått det, så kan du ta teoriprøva 11 dager før du blir 18, og oppkjøring på dagen, eller seinere Lenke til kommentar
volvo1976 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 teorien kan tas et halvt år før du fyller! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 teorien kan tas et halvt år før du fyller! huh? slik var det ikke da jeg tok lappen... det var i august for 2 år siden... ikke så lenge siden det.... Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det er ganske lang ventetid på oppkjøring da.. iallefall hvis du bor i oslo.. dama måtte vente i 2 mnd.. så hvis du fyller år snart bør du kansje vurdere å bestille! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 det er ganske lang ventetid på oppkjøring da.. iallefall hvis du bor i oslo.. dama måtte vente i 2 mnd.. så hvis du fyller år snart bør du kansje vurdere å bestille! Bor i Stavanger, men også her er det lang ventetid på oppkjøring. Fyller 18 i februar og har mistet troen på at lappen skal ligge i lomma fra og med den dagen av Er nå på modul 2. Antar at jeg er ferdig med den snart, så over på modul 3. Noen som vet om siste halvpart av modul 2 samt modul 3 tar lang tid? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 teorien kan tas et halvt år før du fyller! huh? slik var det ikke da jeg tok lappen... det var i august for 2 år siden... ikke så lenge siden det.... Det går an nå, og det gjorde også det da jeg tok teorien i vår en gang. Hadde oppkjøring i august. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Tok lappen på dagen. Gikk fin fint det Samma her - var så glad over lappen at jeg nesten glemte at jeg fylte 18 den dagen Tenkte kun på lappen Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tok lappen på dagen. Gikk fin fint det Samma her - var så glad over lappen at jeg nesten glemte at jeg fylte 18 den dagen Tenkte kun på lappen SAmme har! Kjørte sikkert 10 mil den dagen. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 10 mil bare? 10 mil var før midnatt på nyttårsaften det nå Tror jeg lå nærmere en tank på dagen jeg tok lappen... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Tok også lappen på dagen, for sånn ca 7-8 år siden, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå