MinopiLus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Heisann. Jeg har veldig lyst å sette opp en vanlig ftp server som jeg kan nå tak i med kompiser, på skolen og nå enn hvor jeg det kunne tenkes. Men det som er problemet er at jeg får ikke connecta meg til ftp'n uten om lokalt hjemme. Satt ftp ip'n til en ip jeg fant via irc (/dns nick). Men da jeg gjorde serveren online igjen kom det bare opp den samme gamle lokal ip'n. Jeg brukte porten 6112 som jeg har opnet pga. hoste "custom games" @ battle.net (warcraft3). Jeg har en trådløs ruter som igjen er koblet på ruteren som fulgte med ADSL pakken. Kan noen please hjelpe meg??? Mvh/Fortvilet kar Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Leg deg en adresse hos no-ip.com det er det enkleste. Da blir f.eks adressen ftp://brukernavn:[email protected]:6112 EDIT: Var vist en leif der ja Endret 8. desember 2004 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takker, skal prøve det senere i dag Takk Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takker, skal prøve det senere i dag Takk Ehm, var inne på siden "no-io.com", for meg ser dette ut som en tysk rocke gruppe/artists hjemmeside. Ikke mye som minner om det du sa isåfall... Lenke til kommentar
Somle_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 no-ip.com skal det nok være vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå