Chasseur Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Det er en Alliance guild, right? I så faller jeg med, som en NE priest. Du heter PcT online også? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Kan jeg joine, eller er jeg for lavt level? Spiller som Gnome Mage @ lvl 13 på EN 5... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Begynner å bli ordnings dette nå... bare andregoaaal kommer tilbake kommer hjemmesiden opp og. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 hei på dere... er i Australia jeg.. Så vet dere det (En del i guildet vet det..) Erikke i Norge før den 15jan, og tviler om jeg vil mekke hp med en gang må spille WOW FB først :D Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Aff, sitter på skolen nå... logger på om 30min!!!! Vil bare uttrykke sterkt hat mot skole.... :@ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp jeg er med i løpet av dagen, forhåpnetligvis , og jeg hjelper gjerne til med hjemmeside, kan en del HTML og CSS pluss en del photoshop. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp jeg er med i løpet av dagen, forhåpnetligvis , og jeg hjelper gjerne til med hjemmeside, kan en del HTML og CSS pluss en del photoshop. Det er bra Tar nok imot lall slags hjelp Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Kan jeg joine, eller er jeg for lavt level? Spiller som Gnome Mage @ lvl 13 på EN 5... Tror ikke det er noe krav til hvor høy level i denne guilden.. Jeg joina som level 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Kikket innom siden, og der fant jeg et par feil som slo meg. Tenkte jeg skulle tipse dere om dette, da det er viktig å ha en representabel side. I have seen many is waiting for the homepage should be updatert, but i am in Australia and can`t updatert. Sorry... i will come back in 15 jan and will may updatert the homepage. Det heter updated, ikke updatert. I skrives alltid med stor I. Writed by xxx Written Interesser? Interested? Member Med mindre det kun er en medlem, burde det stått Members. Norweigan Norwegian. Regner med at dette er en skrivefeil Dette er feilene jeg fant på forsiden, og som burde være greie å rette opp i. Tenkte bare dere skulle bli opplyst om dette Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 bra det. Hastverk er lastverk Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Complexion takk for hjelp Er ikke flink i engelsk jeg... Og en del kunne jeg ha skrevet riktig men var opptatt med noe LordZyfeX tar imot hjelp jeg... trenger hjelp og ikke minst flere folk slik the homepage kan bli oppdatert oftere, siden jeg er ofte opptatt med noe. Vi kan snakke om det om to dager... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Jepp hvis jeg får all kildekode, CSS og bilder, så stiller jeg gjerne opp. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Med mindre det kun er en medlem, burde det stått Members. ETT medlem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2005 Med mindre det kun er en medlem, burde det stått Members. ETT medlem. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Slutt å mobbe meg da Men uansett dritt i hva som står i der dere var ikke nøye med grammatikk jeg.. LordZyfeX; Msn? send meg PM Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe pcen kommer snart (litt herpa) Skal powergame og ta igjen guilden Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Likte siden deres veldig godt. Veldig fint design. Du som sa at du ikke var noe proff, var det du som lagde den? En av de fineste jeg har sett hittil hvertfall. Eneste jeg reagerte på var at det bare sto "Link - Link osv." på allies. Burde stått navnet på siden. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Btw, så fant jeg ingenting om det var en PvP guild eller ikke. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 hei du.. takk Link- allianse med andre guild, inntil har vi ingen? (tror jeg) PcT får vel holde meg oppdatert. Har planlagt å mekke idag... Hvis LordZyfeX er pålogget msn.. Har noe som jeg vil snakke om Målet mitt idag; -Flere sider -Ny header -Mer info MVH André Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå