Kultom Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Har vist beta kit ja... et eller annet sted her. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg poster her hvilken server vi går på... Vi creater guilden så fort som mulig Så dere med FB kit må kontakte Pct ingame når dere har joinet FB. Vet ikke med EoE, men kjører de sammen i FB så blir vi vel kanskje på samme server som dem.. (Hvis de kjører PvP da) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi har faktisk avstemning om PvP/PvE nå. 40% stemmer PvP, 40% stemmer PvE og 20% stemmer bryr seg ikke. Veldig jevnt. Om det blir valgt PvP, kommer jeg til å preke med Sindre om valg av server. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Prek med meg Sindre vil ikke være guildleder lenger Lenke til kommentar
Confession Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) -slettet- Endret 5. januar 2005 av Confession Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg poster server så snart jeg ser realmlisten!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Vi tar vel bare den første servern som begynner på N uansett? Kan jo like så godt bare si det nå. Jeg kommer ihvertfall til å vær for ivrig til å gidde å logge inn på forumet å sjekke Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 bugbear.. du snakker om retail.. ikke sikkert vi får navn enda engang.. Vi kjører vel 1. UK server ellerno.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Sant det, men serverne har sikker navn her og, Som for exempel test server nummer 9 blir jo den "norske" da tallet begynner på "N" vel Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg lrer på om dere i Legions of Light vil alliere dere med oss i the Varangian Guard Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg setter opp hvilken server så strax gamerserverne er oppe Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Sier server med engang jeg ser en UK server OPPE Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) STOPP ^^ Vi tar Nummer 5 EN FINAL BETA 5 (pvp) Endret 9. januar 2005 av PcT Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 tell Pct Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Vi er på server 5 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Hehe, Trur de har fått det med seg nå Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Minner på at dere må kontakte meg med kommandoen /tell pct Nettop satt opp guilden nå Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg står i kø for å komme inn til realmen nå.... Den er full. Må vente ca 30 min Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2005 Kvitzor <Legion of Light> Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor er resten av guildet? bare sett 9 ingame.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå