PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Så ham får ikke lov å bestemme seg i FB ? Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Så ham får ikke lov å bestemme seg i FB ? mhm.. Gidder ikke å være med i Legions of Light. Håper dette går bra.. Det bryter med de reglene vi har satt for guildet. Jeg tror dette sier sitt jeg? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Vel... Han sier personlig til meg at ham skal bestemme seg i FB Han frykter å bli kicket ut av dere så det måtte ham bare si.. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Vel... Han sier personlig til meg at ham skal bestemme seg i FB Han frykter å bli kicket ut av dere så det måtte ham bare si.. Vi får vel barea vente på en personlig uttalelse fra Smeagoldfish selv da. Tror at dette blir bare mye småsnakk frem og tilbake, siden du påstår at han bare sa det for at han "måtte" det. Noe som vi ikke vet er sant eller ei. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 berre tålig å se på at dere krangler om hva han mener. Må han vel få bestemme selv. Loosers Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Helt enig der... riversen har sendt 5-10 poster om at jeg skal fjerne ham btw.. Smeagoldfish skal poste nå btw.. Endret 3. januar 2005 av PcT Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 For å avklare dette surret en gang for alle... Jeg kommer til å holde meg hos Mighty Bluffs.. For det, første siden jeg vil spille PvE, og andre grunner er også at jeg synes hele Mighty Bluffs Guildet virker mer seriøst en Legions of Light + at Mighty Bluffs er et guild styrt av folk som er eldre og mer modene, og som ikke bare skal ha beste items alene osv.. No offense.. Etter det jeg har erfart, så er medlemmene i Mighty Bluffs mer seriøse WoW-spillere, som ønsker å gjøre det beste for å oprettholde et godt samhold i guildet, i stedet for bare å få fordeler av andre, som finner items for dem.. En annen ting er også at jeg vil spille horde.. Da håper jeg dette skulle avklare saken en gang for alle.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Da har vi det avklart btw du kunne bare sagt det til meg istedenfor å si at du skulle bestemme deg i FB Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Da har vi det avklart btw du kunne bare sagt det til meg istedenfor å si at du skulle bestemme deg i FB Jeg gidder ikke en gang å kommentere det du skrev ovenfor ang. PM's. Da ser vi oss ferdige med denne saken en gang for alle håper jeg. Endret 3. januar 2005 av riversen Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Da har vi det avklart btw du kunne bare sagt det til meg istedenfor å si at du skulle bestemme deg i FB Jaja, bra vi fikk avklart det da. Og bra at du påpekte det riversen Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Da har vi gått ned fra 16 til 15 members Plass til 5 til i første omgang. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Går de beste itemsa til guildmaster? ZOMG 3k PLZ I PAWN JOO Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Går de beste itemsa til guildmaster? ZOMG 3k PLZ I PAWN JOO Jeg skjønte ikke hele posten din, men svaret er nei, selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Sier du som er Guildmaster selv Neida!! Bare tuller... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Selvfølgelig går ikke itemsa til guildmastern... Smeagoldfish det der var helt umodent snakk.. Kan du edite det bort? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja nå ser det ut som det nærmer seg FB.. Så jeg må få det klart.. Hvem i guilden har FB kit? Jeg har det Lenke til kommentar
Confession Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har seff. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 `Dere hvet vel ikke hvor jeg kan finne closed beta clienten ? Så jeg slipper å laste ned ny klient når Final Beta starter? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Eg har beta kit ja! Det skal ikke være noe tull her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå