Kultom Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 hmm, får håpe neste utkast blir litt mer "ferdig" side... så jeg får se litt mer av hvordan siden egentlig blir. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Bugbear Beklager at sida er ikke klar ennå.. Veit ikke hva er galt med meg og koder :/ Er ikke så flink med koder men design Håper at det vil ordne imorra.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Går bra det vettu Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 dritbra side! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 takk sida er ikke helt ferdig.. vil fikse før 24des.. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Tøff forside, jeg tror siden deres blir bra! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Tøff forside, jeg tror siden deres blir bra! Det trur jeg og. Bare vi får til guilden like bra så Får avtale euro server osv før realeasen da. Hva med den PvP serveren som har ett realmname som begynner på laveste bokstav, altså den første PvP servern, eller den siste. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Blir vel den første... tenke på FB først Lenke til kommentar
Abuser1 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 hehe:P hadde vært kjempe morro om dere ble spredt utover på mange forskjellige servere:P fordi folk ikke kunne alfabetet så godt HÆHÆHÆH Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 hehe:P hadde vært kjempe morro om dere ble spredt utover på mange forskjellige servere:P fordi folk ikke kunne alfabetet så godt HÆHÆHÆH w0rd Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 hehe:P hadde vært kjempe morro om dere ble spredt utover på mange forskjellige servere:P fordi folk ikke kunne alfabetet så godt HÆHÆHÆH "haha" Jo, PcT mente jo i FB da. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 riktig bugbear btw god jul er hos morra mi.. 28kb/s modem Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Vil minne om at vi fortsatt rekrutterer Vi tar gjerne mot kritikk om HP osv Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Hvor mange er dere nå? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 16 er vi i guildet nå. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Må jeg virkelig minne dere på å ta vekk "Smeagoldfish" fra medlemslista deres? Trodde virkelig vi hadde avklart dette for en stund siden.... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Må jeg virkelig minne dere på å ta vekk "Smeagoldfish" fra medlemslista deres?Trodde virkelig vi hadde avklart dette for en stund siden.... Sist jeg spurte ham om det, sa han at han skulle bestemme seg i FB da. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Må jeg virkelig minne dere på å ta vekk "Smeagoldfish" fra medlemslista deres?Trodde virkelig vi hadde avklart dette for en stund siden.... Sist jeg spurte ham om det, sa han at han skulle bestemme seg i FB da. Jasså, hva med denne kilden da? Bla litt nedover på siden så ser du hva Smeagoldfish selv har skrevet. Jeg har kontaktet PcT angående dette før, men det har ikke skjedd noen forandring. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Kan fikse det.. Grunnen til at jeg ikke har tatt den bort er siden Smeagoldfish sier til meg at ham skal bestemme seg i FB.. Den posten er grunnet at ham ikke har lyst å bli kicket fra dere imens... Han kommer mest sannsynlig å spille på begge... Håper dette ikke blir et problem siden vi spiller på forskjellige factions og servere (vet dette siden ham er min RL venn..) Lenke til kommentar
riversen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.brainlag.com/wow/?action=rules By joining Mighty Bluff, you are not allowed to have any other form of membership within another Guild. Vi vet av erfaring at det å være medlem av flere guilder samtidlig fører til at man ikke blir like dedikert til noen av guildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå