Testo Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 har også hørt noen rykter om at du kan bytte side men ser på dette som svada..... Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) det som er litt kipt er at jeg helst vil være horde.. rasene det har mere "skjarm" syntes jeg... men har tenkt å prøve alianse i beta... kan jo henge litt med dere å se eller hva? hva?? ingenting er vel mer sjamerende enn en dverg som hakker løs på monstre som er ti ganger sin egen størrelse vel?? Hmm... kunne også tenke meg en Gulid for Horde ja.. Tauren og Undead er spennende skapninger! Endret 8. desember 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 det som er litt kipt er at jeg helst vil være horde.. rasene det har mere "skjarm" syntes jeg... men har tenkt å prøve alianse i beta... kan jo henge litt med dere å se eller hva? det er ikke 100% sikker vi skal være Alliance i offocial release. vi kjører alliance i beta, så får vi se hva det blir i release Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Noen vi glemte å si, Send MSN addresse i pm hvis dere skal joine. Eller kom på IRC Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Sjekk dette da! Må jo være en drøm! WoW Keyboard Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis jeg sier at jeg får det keyboardet til jul, så blir du vel sjalu da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis jeg sier at jeg får det keyboardet til jul, så blir du vel sjalu da? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Næh... det koster bare 200kr på komplett.no da.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) næmmen svarte da..!! Ikke meninga å poste så fryktelig mye.. sorry.. Står at den ikke gjør noe, så da trykka jeg igjen.. Endret 9. desember 2004 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 har dere ikke hp ennå? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 har dere ikke hp ennå? Ingen av oss som er noe særlig flinke til å lage.\ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Næh... det koster bare 200kr på komplett.no da.... Pluss 400kr for z-board blir det nok 600kr ja. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Eneste negativt om Z-board tastaturet må vel være at det ikke er norsk layout.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Sjekk dette da! Må jo være en drøm! WoW Keyboard Det keyboardet får jeg til jul! og de i klassen sier det er money waste! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Næh... det koster bare 200kr på komplett.no da.... det er WoW delen som koster 200kr Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) www.home.no/goaaal en side som jeg har mekket for moro skyld... PS treig host pga bildene er lagret som photoshop jpeg.. skal lagre dem i paint senere jeg.. Endret 9. desember 2004 av andre_goaaal Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Vi har fått bekreftelse på 100mbits ts2 server! Endret 9. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 ingen for nu tiden.. vis interesser så tar kontakt med meg Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Hvem sin side?. til oss? Nei, den er ikke vår Derfor vil jeg helst at du andre skal fjerne den Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 jeg la til linken for dere trenger hp.. vis interesser å ha den da er det bare å kontakte meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå