John Keats Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg joiner også et annen guild i tilegg folka.. Det er et PvE guild så da kolliderer det ikke.. hehe.. Skal fortsatt være med i dette da.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Count me in. SKAL skaffe meg CE har også kit. Da d var open beta ble jeg lvl 16. var en mage. Gjorde masse quests og var seriøs Hvis du vil joine, kan du please sende meg, PcT eller Henrik PM med MSN og helst kom innpå vår mIRC kanal.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, å 'nerfe' betyr å 'nedgradere' eller gjøre noe dårligere. Et navn som Norwegian Nerfers på en guild ville ha vært litt misledende og rart, da å nerfe gjerne er noe gamedevs gjør, og en rar ting å ville kalle guilden sin. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jaja.. jeg og de andre lederne av guilden finner vel på noe.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Er ikke for å gjøre dette guildet til Eyes of Elunes fiende, men Loeve har faktisk et poeng Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Du kunne vel ikke tatt det i pm? les topicen.. blir lei av whinere om navnet.. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg joiner hvis guildnavnet blir Northmen. Det navnet åpner jo for å ha svensker/dansker eller til og med folk fra andre nasjonaliteter med i guilden. Hvis det er interessant da... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vi skal bytte navn innen 1 time tror jeg.. vent og se Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Hva med; "The whining Norsemen" Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Vi har byttet navn til Legion Of Light siden vi fikk mye negativt om det forrige nicket. Håper dere syns det er et bra name for et guild. Skal dere klage over det vennligst send PM så skal vi ta imot kritikk. Vi bruker samma mIRC channel fremover. Endret 8. desember 2004 av PcT Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 jeg er mye mere fornøyd med det nye nicket. hva syntes du loeve? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Nye navnet er mye bedre!. Selv om jeg har veeeldig lyst og si noe om det, skal ikke slapp av Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hehe, bare til å skrive det på pm.. Endret 8. desember 2004 av PcT Lenke til kommentar
riversen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Hva med; "The whining Norsemen" Den likte jeg faktisk... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vi trenger fortsatt rekrutter, så har dere lyst kan dere fortsatt bare joine, eller kom og besøk oss på irc kanalen #Nor-Nerfers Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er med! hehe... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er med! hehe... Hehe bra, og for å svare deg på spørsmålene ditt Ja vi vil få en hjemmeside opp så raskt som mulig. Velkommen til Legion Of Light Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Men.. vi skal bare spille som Alliance? ikke det at det gjør noe, så lenge jeg får vært min Dwarf Hunter! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Men.. vi skal bare spille som Alliance? ikke det at det gjør noe, så lenge jeg får vært min Dwarf Hunter! Yes, vi er Alliance, les første post, der er det masse info Legger meg snart, så si fra hvis det er flere spørsmål Lenke til kommentar
Testo Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 det som er litt kipt er at jeg helst vil være horde.. rasene det har mere "skjarm" syntes jeg... men har tenkt å prøve alianse i beta... kan jo henge litt med dere å se eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå