PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Pm meg da.. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Siden det er PvP Guild hva med Demolition Squad? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Se topic. Les før du skriver, og denne tråden er ikke lagd for å bli flama. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Se topic. Les før du skriver, og denne tråden er ikke lagd for å bli flama. Zindre sa at dere skulle kanskje bytte guild navn jeg bare ga dere et forslag? Skulle kanskje sendt som PM men gjort er gjort. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Det går bra.. Bare send PM fremover Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg synes nå vi burde ha et fantasi-inspirert navn jeg da.. Her er et par forslag: Glamathus, Trithdrol Clan, Walenna Heroes, Black Hawkeye Tribe, Bloodburner Cult, med flere.. Noen som liker en av dem? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vil det bli en irc kanal for denne guilden også kanskje? der vi kan diskutere litt osv.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vil det bli en irc kanal for denne guilden også kanskje? der vi kan diskutere litt osv.. Vi har en Les første post #Nor-Nerfers @quakenet Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Navn kan jo bli diskutert i IRC channelen Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vil det bli en irc kanal for denne guilden også kanskje? der vi kan diskutere litt osv.. Vi har en Les første post #Nor-Nerfers @quakenet Det var det å huske hva som stod i første post når en har lest ned hele sida, også kalt kortidsminne Lenke til kommentar
PcT Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vi trenger en til å lage HP, noen som kan litt om det? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Vi trenger en til å lage HP, noen som kan litt om det? Wizendraw? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Forslag til navn Si ifra hvis dere bil bruke noen av navnene da: (vet mange ikke liker sånne navn, men jeg syntes de er råe!!! Vi er jo norske FFS) -Norwegian Warriors -Northmen -Warriors of the North -Vikings of Norway Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Selv likte jeg best: - Northern Guardians Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Selv likte jeg best: - Northern Guardians Den var jo nydelig den da.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 jeg likte Northmen Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Northmen liker jeg best selv også... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg liker navn som symboliserer hvor man er fra eller lignende, Fellowship of Norway, f.eks., selv om det er så klisje som det går ann å finne Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Count me in. SKAL skaffe meg CE har også kit. Da d var open beta ble jeg lvl 16. var en mage. Gjorde masse quests og var seriøs Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er ikke tvil om det! Vi er nordmenn, hvorfor ikke vise de i guild navnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå