Chasseur Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 jeg er på ass we speak jeg. Blir borte fra klokken 18.40 til 21.20 though, da er det taekwondo trening. Men ellers er jeg her Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg ville bare si fra om at jeg forlater LoL. Hovedgrunnen til dette er fordi at jeg skal spille PvE i retail. PcT har allerede blitt informert om dette. Ønsker LoL alt godt videre Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann Hvordan går det med guildet? Ser ingen folk på IRC, og hjemmesiden deres har ikke blitt oppdatert siden 2. verdenskrig. Så hva skjer? Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 fordi at webmaster har slutta... Meg Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Vil noen komme med info her på gamer.no om hvilken server som skal spilles på i retail? Med eeeen gang det starter på fredag håper jeg isåfall Lenke til kommentar
Confession Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 tror det ikke skal være lol i retail det jeg har hørt. snakk med pct Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Det er det nok ingen som er. Ingen av lederne skal spille i LoL etter som jeg forstod det. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Ville sett på LoL som oppløst, for jeg tror PcT har funnet seg ny klan, Henrik vet jeg ikke om da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå