N* Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ...nei det er sikkert ikke det samme, men passer en socket A på et socket 939 hovedkort og motsatt? bare lurte fordi alle AMD Athlon prossesorene var borte fra socket A avdelingen på koplett og flyttet til socket 939. jeg kan heller ikke huske at det stod "socket A" i cpu plassen på hovedkortet mitt. tror det står socket *ettellerannettall*. men jeg har en socket A prosessor. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Nei og nei.... Socket A er for 462 XP cpuèr Endret 7. desember 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 De er da ikke borte står fortsatt som socet A Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Athlon XP, som er en socket A CPU, går snart ut av produksjon. Derfor har komplett begynt å selge Sempron-CPU'er (identisk til Athlon XP, men litt svakere ytelse pr PR-rating) istedet siden den skal vare litt lengre enn Athlon XP. Athlon-CPU'ene som er listet opp på socket 939 er Athlon64, altså ikke Athlon XP. Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) hehe, ok. da vet jeg det men tenkte jeg skulle kjøpe dette: cpu hovedkort er det et bra valg tror dere? eller finnes det noe bedre til den prisen? edit: finnes det dual-cpu-hovedkort til socket a? jeg har jo en 2400+ fra før Endret 7. desember 2004 av N* Lenke til kommentar
ELR Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bra prosessor, men ville gått for socket 939, denne er lettere å oppgradere senere, samt det er nesten ikke forskjell i pris. S939 er litt dyrere, men ikke mye Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hovedkorter det et bra valg tror dere? eller finnes det noe bedre til den prisen? Trenger du integrert skjermkort? Hvis ikke vill jeg gått for et kort basert på K8T800 Pro eller nForce3. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 nei, det renger jeg jo ikke dette kortet ser jo greit ut da, Nforce 4 og greier.. hva nå det måtte bety :!: men to prosessorer på et socket a hovedkort, går ikke de da? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Passer Sempron CPU'ene til Socket A hovedkort? Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Passer Sempron CPU'ene til Socket A hovedkort? ja de burde vertfall det. de ligger i socket a delen til komplett. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Passer Sempron CPU'ene til Socket A hovedkort? Alle sempron utenom 3100+ passer til Socket A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå