Gå til innhold

Skal ha nytt tastatur og mus - hva er bra?

Anbefalte innlegg

Etter nå å ha hatt diNovo en stund vil jeg nå altså flytte meg over på noe annet. diNovoet skal sendes til retur til Netshop så et eventuelt forslag bør helst være mulig å kjøpe der :)

Jeg digger trådløst, men jeg hater BT (Ventingen, problemer med drivere, problemer med gjenkjenning, timeouts osv) så nå tenker jeg da good ol' RF eller "spennende nye" MX1000. Eller er MX1000 BT?

Og hvordan er disse MS-musene? Ser deilige ut og trinnløs scroll høres stilig ut. Bruker ikke scroll i spill så der er det ikke noe problem. Men jeg bare elsker Logitech sine scrollehjul også da, så det er ikke noe tap å velge Logi for å si det slik :)

Og til tastatur, hva duger? Er ikke helt begeistret for Flat X fra Logi, er det noe annet spennende der ute? Helst med minimalt med mediakeys og F-Lock please, men jeg skal nok overleve med de :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Razer Diamondback?

Musa er vel det produktet jeg absolutt ikke ønsker ledning på så det går heller dårlig.

Microsoft Wireless Optical Desktop Elite! så heller stilig ut ja. Noen som ha noen gode erfaringer å dele angående scrollen?

KeyTronic så litt for slapt ut egentlig. Liker et bra design. Tenker akkurat nå enten MX1000 + et eller annet tastatur eller den MS-pakken postet.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha trinnløs scroll er da bare å ta ut "trinndelen", har prøvd det selv med MX510en min og jo det var deilig :) , men ikke til å anbefale siden det ble litt vanskelig å kontrollere scrollingen :ermm:

Det går for øvirg ikke i MS3.0 muser da de har en annen type trinndel som det ikke uten videre er mulig å ta ut og inn som i MX510.

Kan ikke si hvordan det er på andre modeller da siden jeg aldri har vært inni dem, men jeg ser ingen grunn til at produsentene skulle velge å forandre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...