_tHokA_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har hørt noen har sagt at en maskin bråker mer om den har plexi på sidedøra, stemmer det? (Altså snakk om samma kassa, med samma viftene... Bare med og uten sidedør med plexi. Begge orginale (den med plexi og uten altså)) Endret 7. desember 2004 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det kan jeg aldri tro, medmindre plexien er svært tynn! Velger du 3 til 5mm plexi for vindu, så demper den lyden like godt som en 1mm stålplate. Har riktignok ikke konkret målt dette, men har aldri opplevet at et plexivindu i kabinettet gir mer støy. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det kan jeg aldri tro, medmindre plexien er svært tynn! Velger du 3 til 5mm plexi for vindu, så demper den lyden like godt som en 1mm stålplate.Har riktignok ikke konkret målt dette, men har aldri opplevet at et plexivindu i kabinettet gir mer støy. hm.. kan hende det blir vibrasjoner mellom plexien og sidedør... selv om jeg ikke hører noe av det. men slikt kan vell forekomme ved "for tynne" plexiplater Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hm.. kan hende det blir vibrasjoner mellom plexien og sidedør... selv om jeg ikke hører noe av det. men slikt kan vell forekomme ved "for tynne" plexiplater Da må det være det eneste. Er bare å bruke litt silikon. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 eller så kan man jo også bruke gummilister rundt hullet... da slipper man det klinet hver gang Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hm.. kan hende det blir vibrasjoner mellom plexien og sidedør... selv om jeg ikke hører noe av det. men slikt kan vell forekomme ved "for tynne" plexiplater En forutsetning er jo selvsagt at plexien festes skikkelig! Det skulle vel bare mangle... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 hm.. kan hende det blir vibrasjoner mellom plexien og sidedør... selv om jeg ikke hører noe av det. men slikt kan vell forekomme ved "for tynne" plexiplater En forutsetning er jo selvsagt at plexien festes skikkelig! Det skulle vel bare mangle... Regner med at når man kjøper orginal sidedør til et kabinett så sitter plexien fast. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hm.. kan hende det blir vibrasjoner mellom plexien og sidedør... selv om jeg ikke hører noe av det. men slikt kan vell forekomme ved "for tynne" plexiplater En forutsetning er jo selvsagt at plexien festes skikkelig! Det skulle vel bare mangle... Regner med at når man kjøper orginal sidedør til et kabinett så sitter plexien fast. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå