Gå til innhold

Nye bilder av PSP. Inkludert flere videoer.

the_fire

Anbefalte innlegg

Okay. Siden dere ikke kan være så konkrete og saklige i denne debatten så er det nesten min plikt å være det.

Ja, selvfølgelig; du er jo utnevnt av oss alle som den som kan dette, så. :thumbup:

Du kan altså velge mellom Nintendo sin DS og Sony sin PSP. Du kan altså velge mellom Nintendo 64grafikk eller PS2 grafikk.

Det er så enkelt at det ikke trenger noe bottom line.

Nei, tøffen. Det er ikke så enkelt. En Nintendo-trofast vil alltid kjøpe Nintendo-produkter, samme hvor bra PSP er. Dette er en drøy påstand fra min side, men jeg tviler på at ALLE tenker på det som såpass enkelt som du påstår det er.

Du har tydeligvis ikke skjønt hvordan det er å være for real trofast ved ett produkt, vennen min :)

Okay. Jeg på vegne av Nevnarion takker for at han atter en gang vant en diskusjon. For når du kommer med personangrep som ikke har noe med saken å gjøre så er det som du selv sier at du har tapt. Ikke bare tapt. Men også mistet all selvrespekten.

---------------------

-------------------

Har han vunnet noen diskusjon? Hvor? Ikke her,iallefall. Og IHVERTFALL ikke bare fordi du kommer inn og sier det.

Prøv å se _forbi_ mine "personangrep", eller faktasetninger som de også kalles :innocent: , så ser du at mine argumenter KNUSER Nevnarions.

Dessuten er han jo ikke bedre ffs, se bare på hans siste linje der han prøvde å være morsom. My two cents..

Greit, jeg kan godt slutte å være personangripende, dere ser klart ikke poenget med at jeg gjør det ;p Men som jeg sier, prøv å se forbi det. Takk.

OG la oss ikke glemme hvem som ledet konsollmarkede før Playstation kom. Det var nok Nintendo det ja. Og nå. Whose the KING :woot:

"hvis kongen?" Nei, det der skjønte jeg ikke mye av. Kan du vurdere å gå opp igjen barneskole/ungdomsskole-engelsken? Fint, for etter det kan du kanskje skrive forståelig engelsk :)

Jeg tar det som at du prøvde å få frem at Sony var kongen på spillmarkedet?

Det er det man kan kalle en latterlig og MEGET subjektiv påstand, og en påstand som ikke kan bevises i annen form enn salgstall.

Men greit nok, fanboys som deg har jo ikke sjangs i verden til å konvertere til noe så lame og barnslig som Nintendo/Nintendo DS. Det er tross alt dette det står på hos mange, selv om Nevnarion hevder at han skal kjøpe seg GC/DS.

Endret av Shinobi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg SKAL kjøpe meg GameCube. Og kanskje blir det Nintendo DS også. I tillegg til PSP ;)

Ja okey, kanskje er jeg litt PS/Sony-fanboy, akkurat som du er Nintendo-fanboy Shinobi :yes:

Men det betyr ikke at jeg ikke kan kjøpe Nintendoprodukter. Er det nok spill og sånn som interesserer meg, så er det klart jeg kjøper det.

Men uansett, det var ikke det denne diskusjonen var til. :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg SKAL kjøpe meg GameCube. Og kanskje blir det Nintendo DS også. I tillegg til PSP ;)

Fint det ikke skorter på penger hos deg ;P

Ja okey, kanskje er jeg litt PS/Sony-fanboy, akkurat som du er Nintendo-fanboy Shinobi :yes:

Hm, jeg ser ikke på meg selv som noen fanboy, man bør vite hva dette uttrykket betyr da. Din tankegang/resonnering var bare litt fanboyish, thats it.

Men uansett, det var ikke det denne diskusjonen var til. :whistle:

:innocent: Det går nok bra, Nevnarion.

Digresjon: Deg > Bromlexl og andre fanboys :thumbup:

On-topic: Jeg følger egentlig svært lite med for tiden, hvor høyt ligger prisene på DS og PSP?

Lenke til kommentar

HAHAHAHHA

BARE MÅ LE :!:

Folk går faen meg over grensen når d gjelder denne diskusjonen... Hvilke som er best? Det skal jeg si, d er opp til hver person å finne ut, d er faktisk sånn at det er DINE meninger som gjelder. Jeg personlig ville valgt PSP, men får se, kan ikke si noe spesifikt, for hva vet vi egentlig om dem? Ikke så mye foreløbig ;)

Lenke til kommentar
On-topic: Jeg følger egentlig svært lite med for tiden, hvor høyt ligger prisene på DS og PSP?

Er ikke helt sikker på Nintendo DS, men PSP er vel nå beregnet til omtrent 1200 kr. Er det tilfelle så er den mye billigere enn først antatt.

Regner med at DS ligger omtrent i den prisklassen også.

Lenke til kommentar

jeg er best ingen protest :tease:

Neida. Angående engelsken min så må jeg bare si at jeg kan ha bommet littegrann. Men jeg fikk frem budskapet og det er det viktigste.

DS har noen kule feature med følsom sjerm og chattemuligheter. Men for mg så er grafikken og spillbarheten mer viktig. Nå skal det sies at Sjerm 2 gjør noe med spillbarheten i posetiv retning. Men så tror jeg også at det kommer bedre spill til PSP. Pluss film og musikk har aldri vert en dårlig ting.

Men en diskusjon blir aldri vunnet, den blir bare tilsidelagt.

Ja, selvfølgelig; du er jo utnevnt av oss alle som den som kan dette, så. 

It's a crappy job, but sombodys gotta do it. (prøver meg på engelsk igjen. Antagelig ingen stor suksess.) :innocent:

Å kalle salgstall et subjektiv og latterlig argument. Er vel ikke helt rett.

Angående at jeg ikke kan konverteres så trengs det igrunnen ikke. Jeg som alle andre er i besittelse av en GameBoy Advanced. Og med spill som pokemon så er vel ikke jeg å rekne som en voksen. Har igrunnen ikke noe imot Nintendo, er bare det at jeg digger Playstation. Den har æren for mange bra spilløyeblikk. Og det er Asosiasjoner (No way at det er rett skrevet) som betyr noe når du skal invistere. Følelsene våres er med på å avgjøre hva vi skal kjøpe. Sikkert derfor jeg ser frem til PSP. :)

Lenke til kommentar
Men en diskusjon blir aldri vunnet, den blir bare tilsidelagt
Det kan diskuteres :p Men det gidder vi ikke.

Å kalle salgstall et subjektiv og latterlig argument. Er vel ikke helt rett
Nei, det sa jeg vel heller aldri, homie :) Men du sa at Sony "leder konsollmarkedet", noe som er en litt drøy og udefinert påstand, som ikke nødvendigvis gjenspeiler i antall konsoller solgt.

Det er ikke bare engelsken din som er crappy, du har vel også store nok problemer med norsk XD

Neida, ikke noe vondt ment der.

Jeg som alle andre er i besittelse av en GameBoy Advanced.
Advance, takk :p Men,"som alle andre"? Hmz, du vet åpenbart noe jeg ikke vet
Og med spill som pokemon så er vel ikke jeg å rekne som en voksen.
Og hvor lenge er det siden du har rørt disse spillene, og hvor mye har du satt deg inn i dem? Blah..
Og det er Asosiasjoner (No way at det er rett skrevet) som betyr noe når du skal invistere. Følelsene våres er med på å avgjøre hva vi skal kjøpe. Sikkert derfor jeg ser frem til PSP.
Joda, du har rett der. Assosiasjoner..Husk at dette gjelder for flere, og at det derfor ikke BARE er å velge mellom N64-grafikk og PS2-grafikk, det blir for diffust. Det var alt ialt pointet mitt ;)
Lenke til kommentar
HAHAHAHHA

BARE MÅ LE :!:

Folk går faen meg over grensen når d gjelder denne diskusjonen... Hvilke som er best? Det skal jeg si, d er opp til hver person å finne ut, d er faktisk sånn at det er DINE meninger som gjelder. Jeg personlig ville valgt PSP, men får se, kan ikke si noe spesifikt, for hva vet vi egentlig om dem? Ikke så mye foreløbig ;)

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar

Som dere kan se så har blant annet TV2 Nettavisen tatt en titt på PSP

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle313863.ece

Prisen er fortsatt usikker, men de beregner den til rundt 2000 kr. :ermm:

Hmm...1200 sa de for en stund siden. Menmen.

De skriver også blant annet at

"PSP har en 4.3 tommers 16:9 widescreen LCD-skjerm med 17 millioner farger som rett og slett gjør maskinen spill levende. Sammen med den 333 MHz sterke prosessoren er maskinen i stand til å levere en slående god bildekvalitet.

PSP veier 280 gram med batteriet, men antagelig uten spilldisk eller Memory Stick Duo plassert i maskinen. Den er 17 cm lang, 7.4 cm bred og 2.3 cm tykk."

"Spørsmålet mange vil stille seg er om de skal kjøpe Nintendo DS eller Playstation Portable. Jo mer vi lærer de to konsollene å kjenne, jo tydeligere blir forskjellene mellom dem.

Nintendo DS er en spillmaskin. Den har en rekke gode spill, og trykkskjermen utfordrer både spillere og utviklere til nye måter å spille på. Den er mindre sexy, og målgruppen er barn og unge. PSP er også først og fremst en spillmaskin, men samtidig noe mer. Utformingen av konsollen er voksen og sexy, den ene store skjermen utklasser DS-ens to små i tradisjonell forstand og i tillegg byr den på noe mer: Musikk og video. Målgruppen ligger generasjonen over Nintendo DS’.

I skrivende stund virker Playstation Portable som maskinen storebroren eller kanskje pappaen i huset kjøper, mens den yngste sønnen får en Nintendo DS.

Men to faktorer som foreløpig er ukjente, kommer til å spille en viktig rolle. Hvor lang levetid vil batteriene på PSP ha, og hva vil den koste? Nintendo DS har lang levetid på batteriene, og er forventet å ligge lavere i pris enn PSP. Begge vil antagelig ligge under 2000 kroner. Det gjenstår også å se hva utviklere kan få til av morsomme løsninger med Nintendo DS' trykkfølsomme skjerm. Det kan tenkes at du har lyst og råd til å kjøpe begge."

Lenke til kommentar
Jeg får utrolig lyst til å importere psp fra Japan Men hva er prisen da?

Jeg må vel kjøpe med et spill hvis jeg skal gjøre det, noen forslag.

Det med språk osv. er det engelsk på spillene selv om det er japansk versjon, noen som vet det??

Japanske spill er på japansk, med hiragana, katakana eller kanji skrift. Så du kommer ikke til å skjønne så mye der, med mindre du kan lese og forstå japansk :)

Lenke til kommentar
Okay. Siden dere ikke kan være så konkrete og saklige i denne debatten så er det nesten min plikt å være det.

Du kan altså velge mellom Nintendo sin DS og Sony sin PSP. Du kan altså velge mellom Nintendo 64grafikk eller PS2 grafikk.

Det er så enkelt at det ikke trenger noe bottom line.

(Shinobi)

Okei, fonzie. Misforstår jeg innleggene dine, er det vel strengt tatt ikke meg det er noe i veien med? Det er vel kanskje DU som kan vurdere å uttrykke deg annerledes, og mer utfyllende istedet for halvstammende innlegg med tekstoppbygning som en middels narkojunkie. ;/

Okay. Jeg på vegne av Nevnarion takker for at han atter en gang vant en diskusjon. For når du kommer med personangrep som ikke har noe med saken å gjøre så er det som du selv sier at du har tapt. Ikke bare tapt. Men også mistet all selvrespekten.

OG la oss ikke glemme hvem som ledet konsollmarkede før Playstation kom. Det var nok Nintendo det ja. Og nå. Whose the KING :w00t:

Og størrelsen er ikke alt. Det er hvordan den brukes og hva den brukes til. Håndkonsoller som med andre....eeh....ja.... :tease:

ds=N64 grafikk? har du sett på spillmagasinet når de spilte metroid prime hunters? det er mye bedre enn N64-grafikk. og etter det så jeg når de viste fra et tiger woods spill til PSP, og det var ikke i PS2 sin klasse.

jaja, det blir nok DS på meg

og nevnarion, en DS kan sikkert passe for de høyere aldersgrupper også, du vet jo ikke hvilke spill som kommer til å komme på den :tease:

Endret av levilord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...