Bull_Dogg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har klart å skjære mopeden min... Tok mopeden i deler, overhalte den og puttet på orginal sylinder. Men får ikke gnist... Har sjekket alt og har nå kommet til CDI boksen... Har sjekket litt rundt og funnet ut at den korste fra 800kr og oppover til min moped. En Suzuki ZR 50 SL. Men går det ann å bruke en CDI boks fra en annen moped som kanskje er litt billiger, eller kanskje jeg har tatt fullstendig feil av hva som kan være galt? At det rett å slett er noe annet...har sjekker coil, ble byttet, sjekket lading/tenningsspole...helt i orden... Noen tips? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Du har liksom ikke no valg... Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er det ikke stiftetenning på zr ? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det vet jeg ei... Men vis du vet hva som var galt.. Hvorfor gadd du da å lage en tråd om det? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Det vet jeg ei... Men vis du vet hva som var galt.. Hvorfor gadd du da å lage en tråd om det? for å finne ut om jeg måtte kjøpe en orginal en til ZR eller om jeg kunne bruke en hvilkensomhelst CDI boks siden den orginale er dyr som pokker.(ny da altså) F.eks at jeg kunne bruke en DT boks i stede for en original en siden de begge er 6 Volts. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan nok bruke en uorginal ja. Poenget er jo å transformere spenninga til pluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå