moray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes det ser greit ut jeg også. Litt tregt i starten, kanskje. Nå er jeg en av de som syntes rollefiguren Joey var bra i Friends, da. Regner ikke med at serien får rulle i ti sesonger slik som Friends, men potensiale er det absolutt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot... Eller Phoebe (og Ursula, selvfølgelig). Serie med Phoebe? Hoff nei, hun var så slitsom i Friends, den minst morsomme i Friends egentlig...Chandler ideen var jo bra da Det såm gjorde friends til en hit var at rollefigurene utfylte hverandre! Hver for seg kan det bli en nedtur. Joey skal ha for at han prøver, noen liker det andre ikke! Jeg har aldri vært noe friends fan.. Endret 9. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Chandler skal visstnok dukke opp om ikke lenge i den serien. Håper for guds skyld han blir arbeidsløs, så han joiner den serien på heltid. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Chandler skal visstnok dukke opp om ikke lenge i den serien. Håper for guds skyld han blir arbeidsløs, så han joiner den serien på heltid. Ja, det hadde blitt bra Det var jo alltid dialogane/scenene mellom Joey og Chandler som var det morsomtste i Friends... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Første episoden var BRA Andre fulgte ikke opp. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg synes det var en "dårlig" oppfølger av friends. Første episode synes jeg var bra, men som det blir sagt lengre oppe her, så klarer ikke episode 2 å følge opp. "Joey" er en helt grei serie, men om du tenker at det skulle være en erstatter for friends, så duger det ikke like bra. Men så er det jo heller ikke så lett å lage oppfølger til friends, noe av det beste som er laget innen tv-serierenes historie. *Savne Friends* Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Chandler skal visstnok dukke opp om ikke lenge i den serien. Håper for guds skyld han blir arbeidsløs, så han joiner den serien på heltid. MHm.. har tenkt samme tanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå