Lucifer 666 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Må innrømme at jeg hadde mikroskopiske forventninger til serien for det hørtes veldig "Ja-for-jeg-har-ikke-noe-annet-å-gjøre" serie. Ble derfor positivt overasket, og synes det er mye bedre enn mange andre mongo komedier som går på tv'en. Har vel sett 10 episoder nå og det blir bedre og bedre. NB: søsteren er jo ikke akkurat stygg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan Joeys søster virkelig være mora til romkameraten til Joey, det er jo smått utrolig! Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Serien Joey slo ikke Friends, men gogogo Joey ! Han var artigst i Friends da:p Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes Joey er greit nok, men alt blir så opplagt... Så det blir lite fliring av det.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ikke så mye fliring kanskje foreløpig, men litt rykninger på smilebåndet er det, så det tar seg nok opp etterhvert! Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg flirer som bare det jeg ;p Endret 8. desember 2004 av DuML3 Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Kan Joeys søster virkelig være mora til romkameraten til Joey, det er jo smått utrolig! Hun er faktisk 35 eller noe + at hun har jo dynket seg med make up Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 For mange desperate forsøk på å være morsomt, og alt for forutsigbart. Jeg syntes aldri heller at Friends var det helt store, men det var iallefall bedre enn Joey. var jo, som noen andre sa her et sted, Chandler som var ordentlig morsom. ''My name is Chandler Bing'' ''Bing? That's quite an unusual name'' ''You ought to meet my uncle; Bada!'' :!: Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Helt KÅNGE har 9 episoder ,har sett alle åsså ! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 har ikke sett joey jeg men, så friends av og til og det er en kommentar av joey jeg husker godt. Samtale mellom joey og chandler, ikke nøyaktig i det hele tatt. Joey først: Jeg lånte tannbørsten din jeg. HÆÆ!! Hva er det som er galt med det? Kan vi dele såpe kan vi vel dele tannbørste. NEII det er noe hel annet. Tannbørsten har du i munnen! Javel, tenk på dette, hva er det siste jeg vasker og det første du vasker? Syns den der var konge. Er det slik type humor i joey eller er det bare at han er dum? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Helt grei serie, men frykter at det kan bli litt vel mye Joey seinere. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Joey er morsomt det, men ikke like morsomt som Friends Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot... Eller Phoebe (og Ursula, selvfølgelig). Serie med Phoebe? Hoff nei, hun var så slitsom i Friends, den minst morsomme i Friends egentlig...Chandler ideen var jo bra da Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes de har gjort en bra jobb jeg , Joey er et bra alternativ til Friends. Men ingenting er som Friends, jeg er storfan. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eg er og ein storfan av Friends, beste sitcom eg har sett. Joey vil sjølvsagt aldri kunne måle seg med Friends, men eit bra alternativ er det. Har berre sett ein episode da Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 synes det er genialt - en god overtaker av freiends - nesten like bra Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synest Joey har ganske god underholdnigsmessig verdi, men eg ler ikkje så ofte som når/då eg såg "Friends". Men kommer det nokken "friends" på besøk så hadde jo det vore uberkult Forresten: Noen som veit om det er planlagt/laga fleire sesonger av "joey"? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil bare pirke litt på trådstarter og emne-tittelen. Hva Syntes du ON Joey Hehe ... Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 har sett på de første 11 episodene av joey, og må si at det er morsomt iblant.. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg likte Joey godt men det ble kanskje av og til litt mye av joey ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå