Zithor Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Helt på trynet at Friends er ferdig og etter min menig var ikke Joey noe bra erstatning. Hva syntes dere om den ? Endret 10. desember 2004 av Zithor Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Joey fra Friends var morsom i Frinds i små doser ! Joey blir bare altfor mye Joey ! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg synes de første episodene av Joey var litt trege/kjedelige, men det tar seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
smbadger Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Joey var rett og slett skuffende. Men det blir vel bedre etter hvert... Friends Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Friends er Friends, Joey er et forsøk på å kopiere Friends. Da mangler du de andre i gjengen, tviler på at det kommer til å bli veldig mye bedre, med mindre det kommer flere hovedroller inn i serien. Lenke til kommentar
piit Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har bare sett første episode som gikk på TV forrige uke, men jeg ble veldig skuffet. Noe var veldig morsomt, men noe var også veldig kjedelig. Ingenting kommer noen gang til å kunne hamle opp med Friends uansett, men får håpe Joey tar seg opp etter hvert. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Friends er Friends, Joey er et forsøk på å kopiere Friends. Ehm, nei. Joey er greit nok det, men de første par episodene er litt kjedelige. Følg med videre så tror jeg mange av dere vil like det ganske godt. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Syns Joey var kjedelig og repeterende. Friends var gøy, men 10 sesonger er mye, altfor mye. Du vet liksom etterkvart hvilken kommentar de kommer til å komme med. Likeså vet hva Joey kommer til å si i sin neste replikk. edit: en skrivefeil Endret 7. desember 2004 av ahdrage Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Syns serien hittil kan karakteriseres som tidsfordriv. Litt under middels med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Joey var rett og slett skuffende. EDit : Endret 7. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot... Den er jeg enig i, og har tenkt "YES" over mange ganger! Men jeg slakter ikke "joey" fordet, jeg så på det idag også, og jeg lo høyt et par ganger. Dessuten liker jeg han rocket-scientisten med skulderputer og peiling på astronomi. Så det tar seg sikkert bra opp om noen episoder... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er ikke så gæli da. Kunne tross alt vært mye verre... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ble litt i meste laget med Friends også. Bra det starta noe anna.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har aldri likt Joey (karakteren) spesielt godt. En serie med Chandler derimot... Eller Phoebe (og Ursula, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Joey er litt treigt spør du meg. Men ikke så ille som anmelderne skal ha det til. Det går an å se på.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Blir myyyyye bedre etterhvert. Elsker serien! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Som sagt før, det tar seg opp veldig Men Friends var mye bedre. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes det er dritkult jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå