Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror trådstarter tenker på target i linker. Og at vinduet som før ble åpnet i en iframe nå kommer i et nytt vindu.

Du trenger ikke bruke target. Bruk heller include(), og send parametere i linker som sier hvilken side som skal åpnes.

Lenke til kommentar

Det er riktig, måtte skrive det i index. Linken skulle ikkje opnast i nytt vindu.

Her er det eg har gjort:

Linken: <a href='index.php?linknavn=start'>start</a>

Index:

<?php

@$linknavn = $_GET['linknavn'];

switch($linknavn)

{

include("start.php");

break;

}

?>

"The problem is solved" -Kim

Men har endå eit problem:

Det verkar som om heile sida refresher når eg tyrkker på ein link. Dette er utruleg irriterande, noken som har tips mot dette fenomenet ??

Vurderer å gå tilbake til html berre p.g.a. det

Endret av kimhylderas
Lenke til kommentar
Men har endå eit problem:

Det verkar som om heile sida refresher når eg tyrkker på ein link. Dette er utruleg irriterande, noken som har tips mot dette fenomenet ??

Vurderer å gå tilbake til html berre p.g.a. det

Dette er en av egenskapene ved et includescript. Du er den første jeg har møtt som har et problem med akkurat det fenomenet, jeg tenker svært lite over det. Et includescript har så mange fordeler over frames (dersom det er gjort på riktig måte) at jeg ikke ser hvorfor noen skulle ha lyst til å bytte tilbake.

Edit: Forresten er includescriptet ditt usikkert, du bør heller bruke en av metodene som er nevnt her.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...