Striderkim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eg har problemer med å få link til å funke i php. (den opner eit eige vindu for linken) Brukte i-frame på html før, tenker å bruke samme opplegg der linken visast i-i-framen. Korleis ser koden ut? Takker for hjelp m.v.h. kim Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 dette har ikke noe med php å gjøre. linker defineres i html. sett deg ned og lag htmlsiden ferdig, så kan du siden implementere det i php Lenke til kommentar
audunr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Til trådstarter: Kan du forklare en gang til hva du mener, gjerne med et eksempel? MVH Audun Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror trådstarter tenker på target i linker. Og at vinduet som før ble åpnet i en iframe nå kommer i et nytt vindu. Du trenger ikke bruke target. Bruk heller include(), og send parametere i linker som sier hvilken side som skal åpnes. Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Det er riktig, måtte skrive det i index. Linken skulle ikkje opnast i nytt vindu. Her er det eg har gjort: Linken: <a href='index.php?linknavn=start'>start</a> Index: <?php @$linknavn = $_GET['linknavn']; switch($linknavn) { include("start.php"); break; } ?> "The problem is solved" -Kim Men har endå eit problem: Det verkar som om heile sida refresher når eg tyrkker på ein link. Dette er utruleg irriterande, noken som har tips mot dette fenomenet ?? Vurderer å gå tilbake til html berre p.g.a. det Endret 8. desember 2004 av kimhylderas Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Men har endå eit problem:Det verkar som om heile sida refresher når eg tyrkker på ein link. Dette er utruleg irriterande, noken som har tips mot dette fenomenet ?? Vurderer å gå tilbake til html berre p.g.a. det Dette er en av egenskapene ved et includescript. Du er den første jeg har møtt som har et problem med akkurat det fenomenet, jeg tenker svært lite over det. Et includescript har så mange fordeler over frames (dersom det er gjort på riktig måte) at jeg ikke ser hvorfor noen skulle ha lyst til å bytte tilbake. Edit: Forresten er includescriptet ditt usikkert, du bør heller bruke en av metodene som er nevnt her. Endret 8. desember 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ikkje gå tilbake til bare html iverfall... du kjem ikkje til å angre viss du fortsetter med php Lenke til kommentar
Striderkim Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Har lært masse dei siste dagane, kjem til å halde fram med PHP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå