Bulle123 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil gjerne være med, men jeg ser helst at dette blir et lukket guild basert rundt dette forumet, akkurat som gamer.no guildet skulle være. Det går jo fint ann å kjøre samme greia uten gamer.no i navnet (noe som ville vært tåpelig uansett) og med frivillige ledere. Hele poenget med et guild basert rundt et eksisterende forum er jo det sosiale. Det er for min del langt mer morosomt å spille med folk fra forumet enn å ha et guild med 500+ medlemmer som jeg aldri har hørt om og ikke prater norsk. Mine 2 EuroCent. (Shrug@Argent Dawn US Retail lvl 22 Human Paladin) Edit: Sosial-følelsen? Hva tenkte jeg på... Har forresten IPG400 Unix eksamen nå, jeg Fremmedfrykt? Kan ikke engelsk? Skal en ha en god guild, så kan en ikke ha så snevre begrensninger på medlemmene sine. Men for all del, lag gjerne guilden med KUN folk fra forumet her. Er bare meg som må finne meg noe annet da PS. Kan jo bare få alle (norske eller ikke) til å registrere seg på gamer.no - Er det greit da??? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er gjerne med i guilden jeg Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er forresten på tide at folk faktisk ser om det er veldig lett å få finne svaret selv før de spør. Auda, tråkket jeg deg på tærne? Nå skal ikke jeg dra posten off topic her, men det er ikke alle som er like vel bevandret i online verdenen. Problemet var bare at det var en sticky med akkurat det emnet som du kunne lest på isteden for å spørre. Evt. søkt og sett om andre hadde spurt det spørsmålet. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ikke når jeg kom inn på denne tråden via "nye innlegg", har ingen stor interesse for WoW, derfor er jeg heller aldri innom WoW delen av forumet. Men jeg ble nysgjerrig på hva PvE var. Det blir på en måte som en gigantisk Coop dette da? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Se det, da var jeg medlem! Konge Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvordan går det med guilden, blir det noe av den eller? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg blir med! (Som vanlig medlem) Kan bli litt vanskeligere senere å finne norske PvE guilds (og ikke minst hw.no/gamer.no relaterte sådan) når FB/Retail har begynnt. Er som å lete etter bortgjemte nåler i Azeroth Noe jeg synest er merkelig, er de som tråkker på PvE realms og hardt går ut og sier hvor mye PvP 'eier' når de ikke engang kan sette fingeren på hva den egentlig forskjellen er Zindre-, litt tidlig å spørre når rekruteringen startet for 2 dager siden Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Zindre-, litt tidlig å spørre når rekruteringen startet for 2 dager siden Er jo forsåvidt snakk om minst 2-4 mnd til spillet slippes og da... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hmm, vet at dette kan virke som spampost, men må bare sitere noe. Aldersgrense: 16 år Hva med å se på oppførsel først? De fleste som spiller World of Warcraft er dannet i forhold til mange andre, ihvertfall ingame. Ikke for å skryte, men jeg er ganske voksen i forhold til alderen, og er allerede i en guild med 16års aldersgrense (var 14 når jeg kom inn). Fikk en sjangse etter min første samtale med lederen, hvis jeg var voksen nok og klarte å oppføre meg normalt så skulle jeg få lov, og det skjedde greit. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ingen som har interesse? Mvh Birger Endret 14. desember 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 PvP for teh wins.. Etter flere år med EQ on/off er det på tide med PvP igjen. Slik som UO. Det var tider det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Kan stenges av moderator! Mvh Birger Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Trist å høre. Merker det er vanskelig å rekruttere for oss i Eyes of Elune også. Virker som de som faktisk har tenkt å bli med i et guild, allerede har bestemt seg for en stund siden hvilket guild de joiner (Pleier da å være store, kjente guilds). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå