MindTooth Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei. Beklager, men det var ikke så stor interesse, så dette prosjektet ble avsluttet! Vil takke til dere som viste litt interesse. Kanskje det blir tatt opp igjen når Final Release kommer på nyåret. Mvh Birger Endret 24. desember 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Kommer sannsynligvis å ha en PvP og en PvE character med mindre det kommer RP her i europa også.. Da blir det PvP og RP tror jeg Edit: Poenget mitt var. Hvis det blir PvE så hørest dette her veldig greitt ut. Endret 7. desember 2004 av Snipershot Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har slettet alle poster som dreier seg om PvP (eller på annen måte er uten for tema) her. Dette er en tråd for å samle folk fra forumet som vil spille Alliance PvE, de som ikke er interessert i den kombinasjonen bør kanskje droppe å poste. Hvis det blir mer "PvP-spam" eller usakligheter blir det gitt advarsler. Edit: Og dette gjelder også unnskyldninger og poster om andre typer guilds (horde og/eller PvP). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tusen takk, Aasgaard Mvh Birger Endret 7. desember 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 PvE alliance blir vel det jeg starter med,- kanskje jeg blir med på det? - Hvaslags type guild er det du sikter etter? I FB spiller det liten rolle, men når retail kommer, så hadde det vært greit med en svært aktiv guild som sikter seg inn på "high-end" spill. Noen vil jo dra på de store raidene, mens andre har det artig nok med å leke med emotes i byen. Hur er leget hos deg? Noe erfaringer fra andre mmorpg's? Aldersgrupper? Ellers virker Birger som en trivelig fyr med beina godt planta på jorda. Kan jo bli artig dette. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eg blir muligens med, får sjå kordan det går i Open Beta så får eg bestemme meg for kva slags server eg skal velge. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Det blir siktet mot Final Release, evt. et prøveperiode i FB! Kommer nærmere inn på det! Blir da om å gjøre å få litt EXP, også begynne raid for fult! Meninger?? Mvh Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Og kom gjerne med innspill til navn! Noen: -Nordic Warheroes -Norwegian Warpower -Nordic WARaddicted Mvh Birger Endret 7. desember 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Likte øverste best egentlig, men ikke stol på meg, jeg er jo lodrett dum ifølge loeve.. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Blir gjerne med i en PvE alliance..har 5 kamerater som sikkert blir med også! Blir dette et guild for nordmenn eller skal vi prøve å rekruttere folk når final startar? Forslag til navn: - Warriors from the north - Northland Guardians er ikke so veldi flink å finne på navn Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Blir dette bare for forum folka eller flere? Norge? Europa? Kunne du skrevet litt mer om hvilke mål du mener guilden skal ha? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvorfor ikke bare Nasjonal Samling ? Eller super viking power, bare ikke noe sånn land og himmeretning osv. Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Blir dette bare for forum folka eller flere? Norge? Europa?Kunne du skrevet litt mer om hvilke mål du mener guilden skal ha? Har en del gamle orgmates (svensker, dansker, briter og noen nedover på kontinentet) fra andre mmorpgs som kommer til å pakke sammen sakene og flytte til WoW når det åpner opp for fullt. Å ha en guild kun for nordmenn kan bli litt snaut. Håper det er plass til alle og enhver som har noe å bidra med. Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Og kom gjerne med innspill til navn! Northern Alliance? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Blir dette en seriøs guild er jeg med. Men jeg syns ikke guilden bør være norsk/nordisk only. Mye trivelige folk andre steder i verden vet dere Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg vil gjerne være med, men jeg ser helst at dette blir et lukket guild basert rundt dette forumet, akkurat som gamer.no guildet skulle være. Det går jo fint ann å kjøre samme greia uten gamer.no i navnet (noe som ville vært tåpelig uansett) og med frivillige ledere. Hele poenget med et guild basert rundt et eksisterende forum er jo det sosiale. Det er for min del langt mer morosomt å spille med folk fra forumet enn å ha et guild med 500+ medlemmer som jeg aldri har hørt om og ikke prater norsk. Mine 2 EuroCent. (Shrug@Argent Dawn US Retail lvl 22 Human Paladin) Edit: Sosial-følelsen? Hva tenkte jeg på... Har forresten IPG400 Unix eksamen nå, jeg Endret 8. desember 2004 av deezee Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er PvE? Jeg vet hva PvP står for, men ikke PvE, så hvis noen kan opplyse meg om det så setter jeg pris på det. (er forresten på tide at folk begynner å forklare forkortelsene sine allerede ved førstegangs bruk, lærer man ingenting på skolen lenger eller?) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 PvE betyr vel Player versus Envirnoment. Tror det var noe slik. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er PvE? Jeg vet hva PvP står for, men ikke PvE, så hvis noen kan opplyse meg om det så setter jeg pris på det. (er forresten på tide at folk begynner å forklare forkortelsene sine allerede ved førstegangs bruk, lærer man ingenting på skolen lenger eller?) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=339546 Er forresten på tide at folk faktisk ser om det er veldig lett å få finne svaret selv før de spør. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er forresten på tide at folk faktisk ser om det er veldig lett å få finne svaret selv før de spør. Auda, tråkket jeg deg på tærne? Nå skal ikke jeg dra posten off topic her, men det er ikke alle som er like vel bevandret i online verdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå