Gå til innhold

Søker folk til ¤PvE-Guild¤ [closed]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har slettet alle poster som dreier seg om PvP (eller på annen måte er uten for tema) her. Dette er en tråd for å samle folk fra forumet som vil spille Alliance PvE, de som ikke er interessert i den kombinasjonen bør kanskje droppe å poste. Hvis det blir mer "PvP-spam" eller usakligheter blir det gitt advarsler.

 

Edit: Og dette gjelder også unnskyldninger og poster om andre typer guilds (horde og/eller PvP).

Lenke til kommentar

PvE alliance blir vel det jeg starter med,- kanskje jeg blir med på det?

 

- Hvaslags type guild er det du sikter etter? I FB spiller det liten rolle, men når retail kommer, så hadde det vært greit med en svært aktiv guild som sikter seg inn på "high-end" spill. Noen vil jo dra på de store raidene, mens andre har det artig nok med å leke med emotes i byen. Hur er leget hos deg? Noe erfaringer fra andre mmorpg's? Aldersgrupper?

 

Ellers virker Birger som en trivelig fyr med beina godt planta på jorda. Kan jo bli artig dette.

Lenke til kommentar

Blir gjerne med i en PvE alliance..har 5 kamerater som sikkert blir med også! :yes:

Blir dette et guild for nordmenn eller skal vi prøve å rekruttere folk når final startar?

 

Forslag til navn:

 

- Warriors from the north

- Northland Guardians

 

er ikke so veldi flink å finne på navn :blush:

Lenke til kommentar
Blir dette bare for forum folka eller flere? Norge? Europa?

Kunne du skrevet litt mer om hvilke mål du mener guilden skal ha?

Har en del gamle orgmates (svensker, dansker, briter og noen nedover på kontinentet) fra andre mmorpgs som kommer til å pakke sammen sakene og flytte til WoW når det åpner opp for fullt. Å ha en guild kun for nordmenn kan bli litt snaut. Håper det er plass til alle og enhver som har noe å bidra med.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne være med, men jeg ser helst at dette blir et lukket guild basert rundt dette forumet, akkurat som gamer.no guildet skulle være.

Det går jo fint ann å kjøre samme greia uten gamer.no i navnet (noe som ville vært tåpelig uansett) og med frivillige ledere.

Hele poenget med et guild basert rundt et eksisterende forum er jo det sosiale. Det er for min del langt mer morosomt å spille med folk fra forumet enn å ha et guild med 500+ medlemmer som jeg aldri har hørt om og ikke prater norsk.

 

Mine 2 EuroCent.

 

(Shrug@Argent Dawn US Retail lvl 22 Human Paladin)

 

Edit: Sosial-følelsen? Hva tenkte jeg på...

 

Har forresten IPG400 Unix eksamen nå, jeg :)

Endret av deezee
Lenke til kommentar
Hva er PvE? Jeg vet hva PvP står for, men ikke PvE, så hvis noen kan opplyse meg om det så setter jeg pris på det.

 

(er forresten på tide at folk begynner å forklare forkortelsene sine allerede ved førstegangs bruk, lærer man ingenting på skolen lenger eller?)

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=339546

 

Er forresten på tide at folk faktisk ser om det er veldig lett å få finne svaret selv før de spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...