Wooho Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei har for en god stund siden bestilt et ASUS X800XT PE kort men som alle gode folk her på forumet vet så tar det jysla lang tid å få levert disse kortene! Men uansett saken er at jeg har fått tilbud av butikken jeg bestilte skjermkortet av at de kan tylby meg denne: PowerColor Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, Backbag Limited Ed, Den enseste erfaringen jeg har med ATI skjermkort er Hercules, men lurer sterkt på om noen kan legge inn et godt eller negativt ord angående PowerColler. Det ser vist ut som det er det samme kortet bare at det er en annen Produsent. Er det stor forskjell mellom Asus og PowerColler? Vil gjærne vite det snartest muligt! Kunne godt tenke meg dette kortet så lenge jeg får gode omtaler fra dere! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Asus pleier å ha et litt annet design på korta sine, bl.a på kjøleløsningen. PowerColor holder seg vel til standard ATI referansedesign så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Power Color er helt supert, ikke noen dårlige erfaringer selv med både 9800pro og x800pro vivo fra den produsenten. evt. kaller vi ASUS for "1", og Power Color for "2", legger vi dem sammen, får vi 3... 3 er desverre ikke noe alternativ, så hva er nest best? det må jo selvfølgelig bli 2... hva er 2? Jo det er Power Color! konklusjon: gå for tilbudet du fikk Endret 7. desember 2004 av ADT Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Nå har jeg sagt i fra at de kan bare sende kortet til meg Fant noen glimrende tester ute på internett bare positivt ang dette kortet, men hadde i tilleg til dette lyst på litt personlige tilbakemeldinger fra dere som hadde maken kort! I tilleg synes jeg at bundelen som følger med kortet er konge, men mange er garantert uenige med meg! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vel, du får jo et knallbra kort uansett! Eneste med Asus er annen kjøling og webcam i bundle.. Ellers vil jeg tro de er skremmende like i ytelse Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har et pc 9600xt bravo det duger det men har veldig mye artifacts i spill men ellers er pc noe å satse på ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå