Gå til innhold

Nforce4 i pc-bygg?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette hører hjemme i hovedkort forumet eller her, men jeg tok en sjangs på her.

Når tror dere nettbutikkene vil få Nforce4 (ultra eller SLI) på pc-bygg og slikt? har ventet en evighet på å få bestille, og begynner selvsagt å bli utålmodig. :roll:

Jeg bryr meg ikke så veldig om de er tilgjengelig når maskinen blir bestilt, bare at jeg får det bestilt, så slipper jeg å tenke mer på det.

Har nettbutikkene til vane å liste opp varer som ikke har kommet HELT ennå på pc-bygg-komponentene?

Har ventet så lenge, at jeg holdt på å bestille fra et utenlands selskap jeg aldri har hørt om. ikke egentlig så farlig selvfølgelig, (bare jeg som er litt paranoid når det gjelder utenlands-nettbutikker) og det ble omtrent samme prisen som det ville vært i norge (med moms).

Har aldri likt tanken på å oppgi kortnummer, og hvis noe skulle gå galt, så er de jo bare rett over atlanteren...

Endret av Katana-Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når tror dere nettbutikkene vil få Nforce4 (ultra eller SLI) på pc-bygg og slikt? har ventet en evighet på å få bestille, og begynner selvsagt å bli utålmodig.  :roll:

mail nettbutikken din da ? tror du får et bedre svar fra dem enn her på forumet : )

Endret av s_M_p
Lenke til kommentar

Når tror dere nettbutikkene vil få Nforce4 (ultra eller SLI) på pc-bygg og slikt? har ventet en evighet på å få bestille, og begynner selvsagt å bli utålmodig.  :roll:

mail nettbutikken din da ? tror du får et bedre svar fra dem enn her på forumet : )

Ok, har sendt mail nå. De er vel ikke åpen på denne tiden, så jeg får vel svar i morgen.

I mellomtiden: Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...