CAH1 Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har et lite problem med FTP. Jeg får aldri lastet ned noe som helst. Jeg har ADSL fra NGT, men det hjelper ikke så mye å snakke med de. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Vi trenger litt mere info før vi kan hjelpe deg. 1) Klarer du å koble deg på en ftp server 2) Bruker du aktive/passive mode 3) Hvilke feilmeldinger gir programmet deg (kopi av loggen hadde vært snadder) Hadde tidligere ADSL fra NGT og jeg både lastet ned og hostet egen ftp server så det skal fint gå. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 det er mulig du må åpne noen nat porter for og kunne dette. hvis du har en cisco router går du hit og bruker ditt vanlige buker navn og psw: http://www.broadpark.no:8080/servlet/ccu/login du velger da og configurer din router med ftp. airguard Lenke til kommentar
LIA Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det er nå lagt ut bruker manualer til både cisco og netopia ruterne på nextgentel sine sider. les der om hvordan du skal åpne porter, og forwarde trafikk på forskjellige porter til forskjellige maskiner på LANet ditt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 å sette på 'passive mode' pleier å funke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå