Xtra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bare lurer på om databutikken.com er en seriøs butikk og om noen har noen utpregede negative meninger om butikken... Hvor lang tid bruker de på levering?? retursaker?? hadde vært greit hvis jeg visste litt om denne butikken... før jeg kjøpte noe der... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har kjøpt der eit par gonger i år. Ingen retursaker så langt, og du slepper frakt ved bestilling over 1500,- Skulle bare mangle at butikken var seriøs Har desverre ikkje meir feedback å komme med... Mvh Espen Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Joda, like seriøs som alle andre. + dessuten gratis frakt ved bestilling av over 1500 kr, eller? Og eller billig frakt. Har returnert et defekt Radeon 9800 pro, gikk glatt og fikk etter spursel pengene igjen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tidligere var de veldig dårlig på retursaker. Sammen med Itbutikken er vel Databutikken en av de som har lavest anseelse her på forumet. Nå var det snakk om at de skulle få en serviceavdeling i norge, så mulig servicen har endret seg til det bedre. Men, se litt i webshopguiden, og luk ut de som gir seksere på grunnlag av at de får varene sine. Så har du iallefall en viss oversikt over hva andre mener. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kompiss bestilte data derfra... fikk den og alt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 De har tatt seg opp betraktelig! Mye bedre nå enn før. Nå mangler det bare å få dreisen på siden deres... Virker som om det er lagt opp til at du som forbruker skal kjøpe feil ^^- Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 bare posetivt å si om dem, har ikke hatt noen retur saker enda da, men kommer snart til å sende inn en defekt hardisk. Pris messig er de klart blant de aller beste. Å man sparer ofte en tusing på en data i forhold til feks komplett. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hadde en langdryg retursak i fjor sommer med en 21" skjerm. Løste seg til slutt, men måtte mase endel før de godtok å betale tilbake kjøpesummen. Har ikke handlet der siden, men regner med at de har blitt mer seriøse. Jeg har ikke sett så mange klager på Databutikken i det siste Endret 7. desember 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har handlet fra databutikken, og er kjempefornøyd. Ganske rask levering og greie priser. Virker som problemene oppstår når du skal returnere noe, men noen nevnte jo at de kanskje hadde fått eget servicekontor i Norge, så returbehandlingen har kanskje bedret seg også? Lenke til kommentar
kblues Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 God erfaring med Databutikken. Jeg kjøpte for over 1 år siden HK, pros. + noe annet derfra. Jeg greide selvfølgelig å mont. vifta feil vei. Visste ikke om det først. Tok kontakt med DataB. og de sa at jeg måtte returnere HK og Pros. Fikk tilsendt lappe for å sette på pakken så jeg slapp å betale returfrakt til dem. Deretter fikk jeg tilsendt pakken i retur for deres regning. Det eneste jeg betalte var en ny pros. siden den jeg hadde røyk pga. feilmont. fra min side. Vil derfor si at min erfaring med Databutikken er GODE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå