hylo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg sendte en epost til netshop.no og sa til de at chipsettvifta mi begynte å bråke, og tilslutt, datt det ene viftebladet av. (Dette var før helgen) Og dermed på mandag åpnet jeg innboksen på emailen min, og så at de sa at de skulle sende en ny chipsettvifte til meg, uten kostnader. Dette var meget snilt syntes nå jeg. Eller hva syntes dere? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Høres nå ut som en vanlig garantisak dette da, men greit at de svarer på mail i helgene..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå