Ed Hunter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Skal gå til innkjøp av 2.1 system, og har eigentlig sett meg ut Creative Megaworks: Men mange anbefaler og Logitech sitt z-3200: Lurer på om nokon kan kort dela erfaringer med desse produkta? Bruken vil være musikk, film og spel, men mest musikk. Har hørt at Creative skal vere best til musikk, og at bassen til Logitech ikkje er så responsiv som Megaworks settet? Vil for øvrig legga til at eg kjem til å kjøpa Creative Audigy 2 ZS for å matche høgtalarane. Eventuellt eit betre lydkort til 500-lappen. Høgtalar + lydkort skal ikkje overstige ca. 2000,- Mvh Espen Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har ikke logitec et sett som heter z620 ellerno..? det er samme subben og samme satellittene som z680, men bare 2.1.... Kan love deg at de satelittene og den subben leverer varene.. så på dvd-film med mitt z680(så identity) og måtte gi meg mitt i filmen, fordi jeg ble så skremt. En kompis av meg har surrounf til 10000 og jeg syntes ikke det er stort bedre enn mitt kjære z680 bare for å skryte litt av logitec Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 z-2200 er et 2.1 system med samme subb og høyttalere som z-680, men med en mindre forsterker. Z-2300 er en oppgradert versjon som har høyttalerene fra z-5500, men samme subben som z-2200. Bassen i z-2200 og z-2300 er en 8", mens z-5500 har en 10". Hva som er best av megaworks settet og z-2300 er vel en smakssak tror jeg. Det beste hadde vel vært å prøvelyttet begge settene, men det kan vel bli litt vanskelig.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takker gutter! Har no bestilt Creative Megaworks THX 2.1 250D og Audigy 2 ZS. Håper og trur eg ikkje blir skuffa! Har bestilt bulk lydkort frå komplett, får eg med driver-cd då? Tenkte på Creative MediaSource (Version 2.0) som inneheld ein rekke programmer. Ein liten bekymring er at Megaworks er litt eldre enn Logitech sin nye Z-serie. Men ein kompis av meg har eit gammal Cambrigde Soundworks 2.1 sett, og det virket som var bra kvalitet. Yay for Creative denne gang Mvh Espen Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 gidder du å komme med tilbakemelding på settet og lydkort etter att du har spillt de inn? en kammerat som lurer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 gidder du å komme med tilbakemelding på settet og lydkort etter att du har spillt de inn? en kammerat som lurer Jepp! Får det vel i slutten av uka. Angående å spela dei inn, einaste eg har lest er at du skal ta det litt roleg dei første to vekene. Nokon andre som har ein formeining om det? Har generelt hørt lite om burn-in av pc-høgtalerer... Mvh Espen Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har Creative Gigaworks S-750, jeg trøkte trøkte på rimlig godt fra første dag, ingen skade er skjedd! men det er kanskje en ide å spille de inn først Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 spill inn.. når du er oppe i denne prisklassen her, så er det masse "krefter" som slipper løs når du gir litt på Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det var det eg tenkte. Har lest nokre skrekk-historier der sub'en hadde blitt skadelig varm. Så vidt eg veit er det ikkje kjøleribber på 2.1 settet. Ska iallefall ta det litt roleg i begynnelsen Ein som meinte at det blei godt resultat ved å spela klassisk musikk på ca. 35-40 % volum. Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå