Skateee Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvilke progs trenger man til en moddet xbox? De jeg har er: XBMP DVD2Xbox Og en DVD player.... og en haug med Emulatorer Hva annet er anbefalt? Ta med link og en beskrivelse av hva de gjør! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Orker ikke linke, man finner alt på xbox-scene eller google. Her ser du uansett det jeg har på xboxen min: -XBMC/XBMP (mediaplayere, førstnevnte i en klasse for seg) -Enigmah Switchdisc (PAL/NTSC switch) -BiosCheck (bios program) -boXplorer (utforsker) -dvd2xbox (samme som XBcopy, bare bedre) -ConfigMagic (har ikke brukt det egentlig) -DVD-X2 DongleFree DVD-Player (dvd spiller) -XBcopy (lopiere dvd til HDD) -xToolBox (utforsker) -Xbox Watch (klokke) I tillegg har jeg også en del emulatorer liggendes, og bruker forresten EvoX som dash Endret 7. desember 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Orker ikke linke, man finner alt på xbox-scene eller google. Her ser du uansett det jeg har på xboxen min: -XBMC/XBMP (mediaplayere, førstnevnte i en klasse for seg) -Enigmah Switchdisc (PAL/NTSC switch) -BiosCheck (bios program) -boXplorer (utforsker) -dvd2xbox (samme som XBcopy, bare bedre) -ConfigMagic (har ikke brukt det egentlig) -DVD-X2 DongleFree DVD-Player (dvd spiller) -XBcopy (lopiere dvd til HDD) -xToolBox (utforsker) -Xbox Watch (klokke) I tillegg har jeg også en del emulatorer liggendes, og bruker forresten EvoX som dash om du bytter ut evox med avalaunch kan du fjerne 80% av programmene du har liggende inne eneste fordel jeg så ved evox var at man kunne flashe bios uten bruk av annen applikasjon men så funker flashx fint når bios skal flashes en sjelden gang i blant Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Xbox watch? de fleste skinnene har egen klokke da? hvertfall de jeg har. Endret 7. desember 2004 av Skateee Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Xbox watch? de fleste skinnene har egen klokke da? hvertfall de jeg har. Stemmer det. Aner faktisk ikke hva xbox watch-programmet skal være godt for, har bare alltid vært der liksom. Ikke jeg som har lagt det inn, det var det han som chippet som gjorde.. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg bruker kun Avalaunch, XBMC og DVD2XBOX (+ noen emulatorer). Alt annet har jeg slettet. Tidligere hadde jeg en haug av programmer liggende, men men etterhvert har jeg kommet til at det er unødig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg bruker kun XBMC + noen emulatorer (og evt. dvd2xbox). Har ennå ikke skjønt poenget med å bruke et såkalt "Dashboard" i tillegg? Installerte evox med engang jeg fikk boxen, men etter at jeg fikk XBMC har jeg ikke brukt Dash'en i det hele tatt! Endret 8. desember 2004 av Vice Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har alle programmene som er nevnt ovenfor.... Pluss et par til! Som for eksempel, XboxLink! Det ser ut som det skal være en slags Internett Explorer eller lignende! Har ikke giddet å teste det ut enda, men noen som har hørt om det, kan det være mulig og browse Internett på Tv'en via Xbox'en? Har vanskelig for å tro det selv då men! Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Arsenal_RULES: Internett på Tv'en via Xbox'en? jepp, men er jo ikke akkurat noe super duper greier.. men funker.. eller så sitter jeg bare med XBMC på boxa mi, Funker best etter mitt behov hvertfall, og har det som trengs.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Avalaunch Evox XBMC xSnes9x Dvd2x Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har alle programmene som er nevnt ovenfor.... Pluss et par til! Som for eksempel, XboxLink! Det ser ut som det skal være en slags Internett Explorer eller lignende! Har ikke giddet å teste det ut enda, men noen som har hørt om det, kan det være mulig og browse Internett på Tv'en via Xbox'en? Har vanskelig for å tro det selv då men! Det er bare å innstallere linux på boxen det... Da kan du vel sitte med opera til og med Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 XBMC, DVDx2 og Complex Tools er alt jeg har på min. EvoX er der kun som backup i tilfellet jeg tøver med oppdatering av XBMC. Synes det er digg å bruke XBMC som dash, jeg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 linux er konge på xbox. usb tastatur og usb mus Lenke til kommentar
Standish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har xbmc(genialt) donglefree dvd player(artig navn) xpad xftp evox dashboard boxplorer og to usb innganger frampå inngang tre og fire har byttet plass Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skriver det her jeg. Jeg er på jakt etter et program som heter "X-Selector", ikke X-Select eller Xbox-Select, men X-Selector. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne på pm Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 trudde egentlig ikke det var lov å snakke om dette på forumet? programmene er jo ikke lovlig.... De blir kompilert av programvare som kun spill folka har. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Har alle programmene som er nevnt ovenfor.... Pluss et par til! Som for eksempel, XboxLink! Det ser ut som det skal være en slags Internett Explorer eller lignende! Har ikke giddet å teste det ut enda, men noen som har hørt om det, kan det være mulig og browse Internett på Tv'en via Xbox'en? Har vanskelig for å tro det selv då men! Joda, web-leser på xbox finnes: LinksBoks. Den rendrer ikke sidene helt 100% (faktisk langt fra 100%). Benyttet den en del i sommer da det bare var tragisk barne-tv om morgenen før jeg skulle på jobb. Brukte den til å lese litt nyheter under hurtig-frokosten. http://ysbox.online.fr/ Endret 9. desember 2004 av Toa Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Skriver det her jeg. Jeg er på jakt etter et program som heter "X-Selector", ikke X-Select eller Xbox-Select, men X-Selector. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Gjerne på pm Hva gjør dt programmet? Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 XBMC Enigmah Switchdisc dvd2xbox DVD-X2 DongleFree DVD-Player XBcopy Linksboks (browser, brukte den mens PC'en var ikke funket) Avalaunch (raskere overføring mellom PC-xbox (med Qwix på pc'en), file explorer, laste ned savegames) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå