Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Osen internett levrandør er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nextgentel bravo = 1200/384 for 398,- i mnd

+god ping i spill (kommer sikkert an på om du er langt fra sentralen eller ikke)

+du får så mye som 1.3 mbit ned minst fordi du ikke skal tape noe på "overhead" i nettet. Da jeg hadde det ga det meg 150 kb/sec+ i nedlastingshastighet, dette holder finfint

Endret av Omnikron
Lenke til kommentar
Nextgentel bravo = 1200/384 for 398,- i mnd

+god ping i spill (kommer sikkert an på om du er langt fra sentralen eller ikke)

+du får så mye som 1.3 mbit ned minst fordi du ikke skal tape noe på "overhead" i nettet. Da jeg hadde det ga det meg 150 kb/sec+ i nedlastingshastighet, dette holder finfint

Enig... Har den linja nå, den er helt genial! Minste verdien jeg har målt er 1400/450 Manfår det man betaler for og litt til

Lenke til kommentar

NextGenTel suger. Jeg advarer deg. De er så dumme at de hører på alle slags klage-telefoner de får fra ukjente folk og så truer de med å stenge linja for noe du ikke har gjort.

What a bummer. Dessuten så ruteren dems av dårlig kvalitet. Den blir ødelagt 1 eller 2 ganger i året. Bye.. fkrz

Lenke til kommentar
jeg har 100mbit opp/ned men har ikke spesielt bra ping i spill, spiller bare mmorpgs så det hefter forsåvidt ikke så mye

er du 10 år gammel?

Forstår ikke hvorfor Gud har latt ting havne i gale hender. Hadde han gitt meg 100mbit kunne jeg utnytte den maksimalt. Hvis noen har 100 mbit eller 10mbit og vil ha noe ut av det. Kontakt meg snarest

Endret av DllInjexion
Lenke til kommentar
jeg har 100mbit opp/ned men har ikke spesielt bra ping i spill, spiller bare mmorpgs så det hefter forsåvidt ikke så mye

er du 10 år gammel?

Forstår ikke hvorfor Gud har latt ting havne i gale hender. Hadde han gitt meg 100mbit kunne jeg utnytte den maksimalt. Hvis noen har 100 mbit eller 10mbit og vil ha noe ut av det. Kontakt meg snarest

med 100mbit bør du få brukbar ping :p

Lyse er vel de eneste som har skjønt det... Bare synd jeg ikke kan få det :(

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar

Nå er det ikke hastigheten på linja som avgjør om man får bra ping eller ikke, men internettleverandørens 'struktur' og routing.

Hvorfor du bør unngå NextGenTel:

- Ustabil

- Elendig support

- Dårlig router

- Fryktelig dårlig og ustabil ping

Gå heller for Catch eller Bluecom. Evnt Lyse/BBB hvis du er så heldig å ha tilgang på det

Lenke til kommentar

Hvordan er ping og routingen til Catch? Tenker da spiessielt med UT (2k4) spilling. Naar det gjelder updates og nedlastning fra Internett saa er vel ikke pingen det aller viktigste momentet.

Eventuelt hvilken linje er "best" eller "mest" for pengene?

Frankie

Singapore

EDIT: Er det bare meg eller har Catch veldig daarlig deknings omraade? Naa har jeg sokt paa mine foreldres nummer og soster som bor i Songdalen, samt min bror som bor i Kristiansand, alle tre tlf-nr saa amngler de informasjon til aa gi meg svar om det er dekkning eller ei. Noen som har opplevd at man mangler informasjon, men kan faa forbindelse med Catch?

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...