tvåførti Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg har tenkt til å bytte ut den orginale kabelen med en 8mm2. Det jeg lurte litt på var om jeg må bytte begge eller om den fra tenningen bare er en remotekabel. Endret 7. desember 2004 av tvåførti Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trenger ikke så stor kabel der, men noe mer enn en remotekabel ville jeg brukt... Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis den bare skrur spilleren av og på så trenger jeg jo ikke å bytte ut den orginale på 1mm2 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) trudde du skulle ha stor kabel fra tenninga til spiller... men remotekabelen trenger du ikke bytte ut.. (da denne bare "skrur" på forsterker(e)) men husk at du må ha minst like stor jording som strømkabel... Lykke til Endret 7. desember 2004 av Pluggen Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Så kabelen fra tenningen til spilleren fungerer på samme måte som remotekabelen på en vanlig forsterker ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 noe sånt ja.. er ikke helt sikker på hva du mener... men hvis du tenker på at spilleren skal skal skru seg på når du vrir på tenninga så ja... men er ikke sikker på at innstillinger å sånn holder seg i minne da... Lenke til kommentar
Remi-A Berg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ledningen fra tenningen er bare en remotekabel ja. Som nevnt tidligere bør du også oppgradere minuskobelen litt. Det går jo tross alt like mye strøm gjennom begge. Dette er i mere eller mindre grad avstandsbestemt, men på en cd spiller i en bil som har batteriet foran bør begge ledningene være av samme mm2 Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Den er god. Lenke til kommentar
Kayb Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du skal være på den sikkre siden så er det like greit med lik - kabel som + kabel,men hvis du skal ha + kabel på 1-1,5 m og - 30cm så kan man gå ned på tykkelsen på - kabel i forhold til + kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå