Dukle Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Da går jeg trolig for Club 3D kortet. Tusen takk for all hjelp fflex, Traxco og resten. Endret 7. desember 2004 av Dukle Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det "MSI" kortet du linker til er faktisk Club3d. Jeg mener det er et dritbra kjøp, med tanke på at du får et fullblods 6800GT til under 3000 kr. Det er ikke inne på lager akkurat nå. Hvis du har tid til å vente et par dager, burde du gå for det Club3d kortet. Dette er et MSI 6800GT: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=139399 ja,du har rett.men kjøleren ser slik ut nå: http://www.pugetsystems.com/pictures/31784...e50ac9bf787.jpg men trådstarter har gjort et bra valg,så enig med deg Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ett aller siste spørsmål. Vil dette Club 3D kortet la seg overcloake? Med gainward så får du jo et eget program for akkurat dette. Men finnes det noen andre programmer om du ikke er av besittelse av et Gainward kort? Endret 7. desember 2004 av Dukle Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du laster ned program som Powerstrip feks hvis du vil klokke. (Tror du får med program selv om du ikke har Gainward også) Kjøp deg et Geforce 6800 GT eller hvis du har litt mindre penger å bruke så går du for Geforce 6600 GT. Gainward goes like hell er liksom en turbo-versjon, Gainward liker sånne navn som ultra 650/goes like hell/Golden sample osv. Ikke noe særlig ettersom de ofte er litt dyrere enn det som er fornuftig. (BTW: Duke fra SG? ) Endret 7. desember 2004 av Zythius Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det gjør det, powerstrip er et veldig bra alternativ. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jo.seff de fleste merker har egne overklokkings program.men msi ?trodde det var Club3d som du skulle ha ! fins også program for og laste ned til oc av skjermkort: RivaTuner PowerStrip Rage3D Tweak RadLinker (kun for ATi, følger forøvrig med Omega-drivere) CoolBits (kun for nVidia) http://area52.hardware.no/lofiversion/index.php/t171401.html Lenke til kommentar
Dukle Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Oi, sorry. Jeg skrev feil. Jeg skal ha det fra Club 3D. Zythius: Jau, det er Duke fra Spillegal.no her. Takk igjen. Endret 7. desember 2004 av Dukle Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg synes det er litt godt å la grafikkkortet slite litt.... Spiller mye HL2 for tiden og har et 9800xt.... Til vanlig ligger jeg på 50-100 fps, men ute detter fps dramatisk og legger seg mellom 50-20/25fps...@1280*1024 og alt på fullt... Jeg er strålende fornøyd med mitt kort til at det er over et år gammelt.... 100% stabilt er det også, noe som mange av 6800le kortene ikke er! Bare mi anbefaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå