Gå til innhold

En morsom telefonsamtale.

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når selgere ringer pleier jeg alltid å bare si vent litt, så legger jeg bare telefonen fra meg.

Det som skjer når du gjør dette er at du blir satt på oppring, og du får sannsynligvis en ny telefon dagen etter. Smartere å si ikke interessert, da selgeren sannsynligvis registrere nei i systemet. Da blir du ikke ringt opp før de vil prakke på deg neste produkt igjen :)

Hørte da at at hun ikke noterte ned noe nummer..på den måten hun svarte..sa jo Ja nesten før jeg hadde sagt tallene..så det var vel derfor hun la på....ville vel ikke bli tatt for å ikke skrive ned noe

Hun noterte det ikke ned fordi telefonselgere ikke velger hvilke nummer de ringer selv. Det er en datamaskin som gjør dette. Ser det er mange som har planer om å gi nummer til diverse sexlinjer o.l. Det fungerer ikke pga overnevnte årsak.

Er så forbanna på de he"&%"#% telefonselgerne som ringer minst 5 ganger for dagen her. 

Er det noen som har noe skikkelig bra noe som jeg kan si til dem neste gang?

Vil ha det skikkelig gøy neste gang en ringer!

Hvis du er lei av telefonselgere, sier du nei og ber de slette deg fra lista. Du reserverer deg også mot telefonsalg i Brønnøysundregisteret. Følger du derimot alle de "gode" triksene til folkene her, blir du aldri kvitt dem. Tror du ikke en selger setter deg på oppring dagen etter hvis du har det morro på selgerens bekostning?

Lenke til kommentar

Fikk en god ide....skaffa seg en måte å videreføre seg på..aitså når man ser at det er noen ukjente som ringer..så trykker man på en knapp og selgeren blir overført til Peppes Pizza f.eks...

Den var ikke så dum hvis jeg får si det selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor rakke ned på telefonselgere?

Det er et yrke det og, jeg har jobbet som det selv - og for all del, ikke tro det hjelper å bare legge på, eller dra andre "morsomme" triks, som operatør har man morsomme valg som "Ring igjen om 2 minutter" "ring igjen om <x> dager" osv ;)

For det meste forholder de fleste telefonselgere seg hyggelige, men det er ikke lett å holde maska etter 150 nei ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor rakke ned på telefonselgere?

Det er et yrke det og, jeg har jobbet som det selv - og for all del, ikke tro det hjelper å bare legge på, eller dra andre "morsomme" triks, som operatør har man morsomme valg som "Ring igjen om 2 minutter" "ring igjen om <x> dager" osv ;)

For det meste forholder de fleste telefonselgere seg hyggelige, men det er ikke lett å holde maska etter 150 nei ;)

Jeg jobber selv som reklameutdeler for Norpost, og er fullt klar over at det er en jobb det står lite respekt av. Sikkert noe av det samme som telefonselger. Men selv om jeg går med reklame betyr det ikke at jeg liker å få reklame i postkasse selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...