fxwz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Her om dagen hadde jeg en telefonsamtale med en selger! :!: Selger:Heisann! Er det mulig å få snakke med fruen i huset? Tøbbi: Eh...nei, hun er ikke her akkurat nå. Selger: Vet du om det er lenge til hun kommer hjem? Tøbbi: ...ehh....Det har jeg faktisk ikke pelling på. Selger: Da får jeg vel prøve igjen siden da. Tøbbi: Men jeg har da mobilnummeret hennes, hvis du vil ha det. Selger: Ja, takk. Tøbbi: 95 Selger: Ja. Svarer hun raskt. Tøbbi: 87 Selger: Ja, svarer hun nok en gang raskt. Tøbbi:83 Selger: Ja, sier hun enda en gang lynkjappt Tøbbi: 71 Selger: Ja! Da skal jeg prøve å ringe henne jeg. Tøbbi: Ehh..men du....fikk du riktig nummer nå? Selger: Ja. Tøbbi: Kan du ikke gjenta nummeret så slipper vi at du ringer feil? sier jeg lurt. (Det blir helt stille i noen sekunder) Tøbbi: Hallo....er du der? (Plutselig hører jeg at selgeren slenger på røret.) Noen som greier å gjette seg til hvorfor selgeren la på? :!: EDIT: Hørte da at at hun ikke noterte ned noe nummer..på den måten hun svarte..sa jo Ja nesten før jeg hadde sagt tallene..så det var vel derfor hun la på....ville vel ikke bli tatt for å ikke skrive ned noe Og det nummeret stemmer jo selvfølgelig ikke da......tok bare et som jeg fant på kommoden..men kan gått legge ut nummeret til moren din..hvis dere har lyst på d Tier til den som ringer....... EDIT 2: Tier = Ti Kroner Endret 7. desember 2004 av tøbbi Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Haha, enda ett telefonnummer snappet opp. Telefonterror here I come Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Når selgere ringer pleier jeg alltid å bare si vent litt, så legger jeg bare telefonen fra meg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noen som greier å gjette seg til hvorfor selgeren la på? :!: Nei? =/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Birger Ovid lite pent navn? HÅHÅ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nummeret til telefon-selgeren?? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg vet det! Hun sjekket opp nummeret på sin datamaskin, og så at nummeret var til en mann!!! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Genial måte å bli kvitt innpåslitende selgere på...TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sist gang jeg snakket med en telefonselger - lurte de på om mormi var hjemme... Nei sa jeg. Så kom hun til slutt frem til at hun prøver igjen siden, da kom jeg med mitt geniale innspill... Slengte hun full i drit. - "Ringer du en gang til - så skal jeg sørge..." Nei da... Sa bare at hun ikke trengte å ringe opp igjen (senere) - Så strøk hun oss av "listen"?! :S Aldri i livet at vi ble tatt vekk fra "listen"... De ringer jo 50 ganger i uken!!! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Genial måte å bli kvitt innpåslitende selgere på...TUSEN TAKK!! finnes bedre måter... du bare begynner å snakke (digridere) om til privatlivet hennes... - "Ja, har du det bra? Hørte mannen din ville skilles - nei det skal ikkje være lett..." Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Folka får jo timebetalt så om du tar initiativ til en varm og hyggelig samtale tror jeg ikke de kommer til å klage Sikkert en bonus hvis de klarer å selge noe også da... Lenke til kommentar
above Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehehehe, Er så forbanna på de he"&%"#% telefonselgerne som ringer minst 5 ganger for dagen her. Er det noen som har noe skikkelig bra noe som jeg kan si til dem neste gang? Vil ha det skikkelig gøy neste gang en ringer! Ville også ha tatt telefonsamtalen opp.. De ringer jo alltid hjem-nummeret.. er det noen som aner hva jeg kan bruke for å få tatt opp samtalen? Noen måtej eg kan gjøre dette på via mobiltelefon også, uten å bruke opptaksvalget som er innebygegt i telefonen? Sorry litt off topic Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nå fikk jeg en ide!!! gi dem det lokale nr til lensmans kontoret!! si at hun har flyttet og at det nye nr er (lokale lensmanns kontore) ! kanskje rema1000 sitt nr ellr no? hehe... dette blir gøy neste gang noen selgere ringer meg... :!: :!: Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ville også ha tatt telefonsamtalen opp.. De ringer jo alltid hjem-nummeret.. er det noen som aner hva jeg kan bruke for å få tatt opp samtalen? Noen måtej eg kan gjøre dette på via mobiltelefon også, uten å bruke opptaksvalget som er innebygegt i telefonen? sjekk Spyshop de har noe sånt til og ta opp telefonsamtaler regner jeg med... Lenke til kommentar
above Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ville også ha tatt telefonsamtalen opp.. De ringer jo alltid hjem-nummeret.. er det noen som aner hva jeg kan bruke for å få tatt opp samtalen? Noen måtej eg kan gjøre dette på via mobiltelefon også, uten å bruke opptaksvalget som er innebygegt i telefonen? sjekk Spyshop de har noe sånt til og ta opp telefonsamtaler regner jeg med... Takker Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Neste gang noen ringer kan du f.eks gjøre slik: Selger: Hei, jeg ringer fra et bortgjemt sted og lurer på om du er interessert i et av våre idiotiske produkter. Du (før han blir ferdig med setningen sin): Ja, jeg skulle gjerne hatt en Peppes Spesial, er det foresten papirka på den? Så vil jeg ha en som er vegetar, spiller ingen rolle hva det er på den, den er til dama mi. (Så fortsetter du samtalen om hvor rare kvinnfolk er etc, helt til personen legger på). Endret 7. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå