Gå til innhold

Aldri mer Netshop


Anbefalte innlegg

Kjenner meg heller ikke igjen i trådstarters kritikk, men må si jeg ble litt skuffet i dag.

 

Bestilte Razer musa i HW.no`s julekalender og fikk den i da i en kjempe pakke på over 1,2 kg :ohmy: . Synes dette var litt i overkant mye innpakning og en frakt 120 kroner synes jeg var litt drøyt, men musa er i hvertfall fantastisk.

Aah min ordre står fortsatt som "åpen". Håper de får sendt den snart. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har funnet en normal person på netshop som jeg har en dialog gående med.  Lar tvilen komme tiltalte tilgode, og håper eventuelle fremtidige returer blir ordnet på en skikkelig måte.

Jeg føler at vi mangler litt kjøtt på beina.

 

Det hadde vært kjekt å få svar på om det Netshop sier faktisk er sant, eller om trådstarter dementerer dette.

 

Savner selvkritikk fra trådstarter for å være helt ærlig.

 

Og jeg håper virkelig at det er mer enn en normal person hos Netshop.

 

Edit: Skriveleifer...

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

Å begynne å hevde at det finnes bare en "normal" person i et firma er vel vel drøyt da , om alle var unormale bare fordi de ikke delte mit syn blir jo helt feil , bare så det er sagt .

Når det så gjelder Netshop har jeg selv fått en helt upåklagelig service derfra ,både på mine ordrer og andre henvendelser .

At det kan gå skeis med en leveranse eller en returbehandling er vel normalt , for hvem er feilfrie ?

Men derfra til å dømme noen nord og ned og begynne å sette deres inteligens i tvil synest jeg er å gå alt for langt og er temmelig useriøst .

Lenke til kommentar

Syns netshop har hatt en rimelig god start. Men så har de jo rikelig med plass og ansatte. Potensiale har de i massevis av :)

Det skjer selfølgelig at noe skjer feil... de som jobber på en nettbutikk er jo fortsatt mennesker.

Og selv så mener jeg at folk er litt "kresne" for å være helt erlig, men det er bare min mening.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Aldri hatt returproblemer med de.. Nå skal jeg sende inn Dlink ruteren min, og ha igjen penga for den, så skal vi se hvor lang tid det tar for dem å dreisen på.

 

Sender pakka 8.desember.

 

kommer tilbake med resultatet :).

 

Edit: Ble ikke sendt før 9.desember.. kl 15:30

Endret av spurv
Lenke til kommentar
' date='07/12/2004 : 18:39']
Jeg handler ikke fra noen av disse butikkene jeg!!!

 

Handler hos  

 

www.pc1.no

 

den ligger i trondheim og har alt du trenger!

SÅ du kjøpte ikke dette da med andre ord?

 

Hallo

 

Jeg skal kjøpe et nytt hovedkort, og jeg tenkte litt på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL dette..

 

Om dere har noen synspunkter så kom med dem!!

 

eller om dere har noe bedre!

 

Takk for alle svar

 

Mvh Fredrik Berntsen

Grunnen til at linkel er fra komplett er at de ikke har bilder på pc1.no!!

 

men jeg kjøpte hovedkortet der!!

 

Mvh Fredrik Berntsen

Lenke til kommentar

Pass på!!! Det er farlig å være uenige med disiplene til de enkelte netbutikkene!

 

Her blir man pepret til man skriver noe positivt :innocent:

 

Om en bruker er uenig / hatt dårlig erfaring med en butikk, så må vedkommende få lov til å komme til utrykk og det samme gjelder i det motsatte tilfelle, uten at man blir beskyldt for å drive med "sabotering" som en av disiplene skrev.

 

Vil bare ha litt takhøyde og få slutt på at man skriver dritt / negative ting om hverandre da alle saker har to sider og vise at man er litt mer forbi steinalder stadiet der man klubber ned hverandre fordi man ikke er enige med mengden.

 

Se bare tilbake på tiden før NetShop, de som da skrev noe galt om Komplett.no fikk på pukkelen, mens de som skrev noe positivt ble hyllet...

 

Her setter jeg det litt på spissen, men som sagt, det går ann å ha litt rom for andres mening om de føler seg ufair behandlet og man må ikke da skrive at vedkommende er tum, tulling, sabotør, etc.etc.etc.

Lenke til kommentar

 

Det hadde vært kjekt å få svar på om det Netshop sier faktisk er sant, eller om trådstarter dementerer dette.

 

Savner selvkritikk fra trådstarter for å være helt ærlig.

 

Og jeg håper virkelig at det er mer enn en normal person hos Netshop.

 

Edit: Skriveleifer...

Du skal få svar. Må vente til jeg får kontakt med kjøper (jeg har ikke hatt tid idag). Jeg tar selvsagt selvkritikk på at jeg har fosøkt å ordne opp i denne saken. Det enkleste hadde helt klart vært å gi totalt f....

 

Jeg har ikke tid til personlig å sjekke hva hver enkelt av mine kunder legger ved retursakene. Spurte vedkommende om han hadde fått RMA hos Netshop FØR skriveren ble sendt tilbake, og ba han om å merke pakken skikkelig med dette (holder lenge for Komplett - PSdata o.a. nettbutikker). Regner derfor med sikkerhet med at dette ble gjort da jeg kjenner kjøper godt.

 

Det som er litt spesielt med denne saken er jo at hverken jeg eller Svenn-Aage hos Netshop overhørte telefonsamtalene mellom kunden og Netshop, slik at det faktisk er en mulighet for menneskelig svikt hos Netshop også (dårlig informasjon).......

 

Regnet med masse kritikk fra Netshop sine fanboys her på forumet, så det spiller ingen rolle. Verre for meg er det faktum at det virker på meg som Netshop TROR de er totalt ufeilbarlige. En farlig holdning i mine øyne hos en servicebedrift................

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tid til personlig å sjekke hva hver enkelt av mine kunder legger ved retursakene.  Spurte vedkommende om han hadde fått RMA hos Netshop FØR skriveren ble sendt tilbake, og ba han om å merke pakken skikkelig med dette (holder lenge for Komplett - PSdata o.a. nettbutikker).  Regner derfor med sikkerhet med at dette ble gjort da jeg kjenner kjøper godt.

 

Så en kompis du anbefalte å bestille hos Netshop anses nå altså bare som en av dine kunder? Ting endres fort her i verden.

 

Regnet med masse kritikk fra Netshop sine fanboys her på forumet, så det spiller ingen rolle.  Verre for meg er det faktum at det virker på meg som Netshop TROR de er totalt ufeilbarlige.  En farlig holdning i mine øyne hos en servicebedrift................

 

Er ikke noen fanboy av Netshop. Har faktisk aldri brukt dem. Men når de har bedt om kontaktinformasjon for å se på saken, hadde det ikke vært enklere å svare på det de da spør etter istedet for å bare fortsette kjeftingen? Virker mere som om du er ute etter å ha noen å kjefte på enn å faktisk løse problemer.

Endret av TEE
Lenke til kommentar
Jeg har INGEN gode erfaringer med Netshop! :mad: Bestilte en Shutttle til firmaet mitt, men fant ut etter 2 dager at den var ubrukelig. Bla. lå harddisk temp'en på nesten 60 grader i idle!!! Jeg ringte og De sa at det var bare å sende inn så skulle saken være i orden. Etter 2 uker kom en mail hvor de sa at jeg IKKE kunne returnere maskinen p.g.a det var et FIRMAkjøp. Jeg ringte, men nå var det lite hjelp å få. Personen jeg pratet med skulle snakke med sjefen, men kunne ikke love noe. 3 uker etter kom maskinen i retur igjen og nå sitter jeg med skjegget i postkassa... (Og jeg som ikke har skjegg engang) :(

Det er nå en gang slik, at om du driver ditt eget firma, så bør du jaggu kjenne til de spillereglene som gjelder.

 

For øvrig har jeg minimalt med forståelse for denne tråden i det hele tatt. Tilbakemeldingshierarkiet er slik: Telefon>mail>pm>fax>telegraf>signallys>brevdue>torpedo>advokat>forum

 

:tease:

Lenke til kommentar
Regnet med masse kritikk fra Netshop sine fanboys her på forumet, så det spiller ingen rolle. Verre for meg er det faktum at det virker på meg som Netshop TROR de er totalt ufeilbarlige. En farlig holdning i mine øyne hos en servicebedrift................

Har aldri handlet fra Netshop (kanskje jeg skulle prøve det?) og har derved ingen egen erfaring med de. Men en ting er sikkert, ut fra det jeg har lest om Netshop i forumet, så har de et godt rykte - og det virker som om de prøver så godt de kan å ordne opp i de sakene som dukker opp her inne.

 

Jeg tror nok ikke at Netshop tror de er ufeilbarlige - snarere tror jeg de innrømmer sine feil og gjør noe med det. Men som sagt, jeg har ingen egen erfaring med denne nettbutikken.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i den

pc1 har alt du trenger, har dem ikke det skaffer han det kun for deg.

Og en ting er sikkert, han har den laveste prisen på varene i databutikker i byen

har han ikke det, setter han de ned når du kjøper, fornøyd med den butikken.

selv har han en regel, kjøp varen,legg på 10% fortjeneste og selg

:love:

Dette stiller jeg meg totalt uforstående til.

 

pc1 er vel ikke billigst på alt.

Tipper det er bare jeg som har hatt flax som tilfeldigvis kjøpte

de delene som er billige der.

 

Tastatur,blåtann,ram,dvd-r plater,minnebrikkeUSB,vifter, osv.

Da jeg kjøpte det sammenlignet jeg med databutikkene i byn "over disk"pris

Lenke til kommentar
Jeg er enig i den

pc1 har alt du trenger, har dem ikke det skaffer han det kun for deg.

Og en ting er sikkert, han har den laveste prisen på varene i databutikker i byen

har han ikke det, setter han de ned når du kjøper, fornøyd med den butikken.

selv har han en regel, kjøp varen,legg på 10% fortjeneste og selg

:love:

Dette stiller jeg meg totalt uforstående til.

 

pc1 er vel ikke billigst på alt.

Tipper det er bare jeg som har hatt flax som tilfeldigvis kjøpte

de delene som er billige der.

 

Tastatur,blåtann,ram,dvd-r plater,minnebrikkeUSB,vifter, osv.

Da jeg kjøpte det sammenlignet jeg med databutikkene i byn "over disk"pris

Og det er jo en "enmannsbedrift" om jeg ikke tar helt feil :)

Lenke til kommentar
Jeg handler ikke fra noen av disse butikkene jeg!!!

 

Handler hos

 

www.pc1.no

 

den ligger i trondheim og har alt du trenger!

Synes det er dårlig gjort av deg å anbefale en butikk som er så overpriset på varene sine. En rask sjekk på digitale kamera viser at de ligger godt over vanlige gatebutikker på web-prisene sine.

 

Men nok om PC1. Denne tråden handler jo om Netshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...