Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Snekkern: Det er vel en viss overvekt av umodne "fanbois" her.. Og da er dette med enten nesegrus beundring og halleluja-stemning kontra skittkastning som gjelder... Har ikke forstått dette voldsomme engasjementet for Netshop.. OK.. de scorer nok veldig på å sitte oppe døgnet rundt og kjapt og effektivt få ordrer sendt slik at utålmodige "fjortisser" får godsakene sine fortest mulig. For min egen del er en Webshop som ikke tilbyr korthandel på grensen til useriøs.. Her gjør jeg kun unntak for Microplex.. men det er kun da de har hatt akkurat de varene jeg "måtte" ha... PS. Netshop gjør jo ett veldig godt inntrykk her i tråden da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei Webshopper som brukere bør holde seg til den konkrete saken som tas opp ,og får en til en saklig debatt om denne saken vil det fort fremkomme hvem som har rett , noen ganger er det webshoppen andre ganger er det brukern , men direkte drittkasting på noen av dem forer aldri noe godt med seg . Er klar over at vi også har brukere som sitter foran PCèn og bestiller varer , reiser seg fra skjermen og går ut og sjekker postkassen for så å gå inn og klage på treg websop , men det får så være ( satt på spissen) Uansett vil en saklig debatt om akkurat den saken som den eventuelle trådstarter tar opp , komme lengst om en unngår usaklig kritikk fra andre . Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er kjempefornøyd med både netshop og komplett jeg... handler ikke stort andre steder, har vel ennå ikke hatt noen retursak, men har ikke noe negativt å si. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 For min egen del er en Webshop som ikke tilbyr korthandel på grensen til useriøs.. Her gjør jeg kun unntak for Microplex.. men det er kun da de har hatt akkurat de varene jeg "måtte" ha... handlet med kort der i dag, jeg. Hvorfor skulle webshop'er uten korthandel være useriøse, når du selv gir unntak for microplex? Synes det høres litt ut som noe en "umoden fanboy"(sitere deg) kunne sagt... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Rart at alle sier: Prøv igjen, det er bare uflaks osv. Men hvis det er en annen nettbutikk er det "FY FY" Selv har jeg ikke handlet hos Netshop så jeg vet ikke men bare sånn det ser ut for meg :o Det er vel flere som har hatt gode erfaringer med dem, og vet at de er gode på bunnen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det noen som har kåret den beste webshopen på grunnlag av service og brukervennlighet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) For min egen del er en Webshop som ikke tilbyr korthandel på grensen til useriøs.. Her gjør jeg kun unntak for Microplex.. men det er kun da de har hatt akkurat de varene jeg "måtte" ha... handlet med kort der i dag, jeg. Hvorfor skulle webshop'er uten korthandel være useriøse, når du selv gir unntak for microplex? Synes det høres litt ut som noe en "umoden fanboy"(sitere deg) kunne sagt... Tja.. da har jeg tatt feil igjen da. Kunne ikke se at jeg kunne velge annet enn oppkrav sist jeg var inne og vurderte innkjøp (og det var få dager siden). Ellers antar jeg din spydighet er ett utslag av det jeg tok opp i forrige runde.. ang. "knefall" for "yndlingsshopen" din.. Det bør jo fremgå hvorfor jeg gjør unntak når det gjelder oppkrav... Netshop har hverken mer eller mindre varer enn andre tilsvarende konkurrenter.. Microplex har vel i praksis kun 3dfxcool.. som jeg helst foretrekker nå for tiden.. for den type varer...og de "tar kort"... Edit2: AAhhhh... tar tilbake det med "useriøs".. De tar jo kort!...Bestille..bestille... Endret 8. desember 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hm venter på en komentar fra trådstarter, men ser ut som om jeg må vente lenge. Jeg får slutte meg til hyle-koret for Netshop, for tiden så handler jeg bare av de, og anbefaler de til andre. Jeg har ennå ikke hatt noen problemer og har erfart at de som regel strekker seg meget langt for kundene sine. Håper det fortsetter til evig tid. Dette er min mening og erfaring, jeg utelukker ikke at andre kan ha erfaringer som ikke er helt på linje med mine. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tar ikke stilling til hva som er rett og galt her , ei heller er dette en klage på Netshop eller Komplett , da jeg har gode erfaringer med begge .Det jeg heller vil belyse litt er det som nevnes i en del poster ang seriøsiteten til brukerne som skriver her og at det er "forbudt" å skrive "negativt" om akkurat den webshoppen som er deres yndling . De siste 6 mnd har dette vært Netshop og alle som har skrevet noe "negativt" om dem har fått pepper , for et års tid siden var det derimot Komplett som var "yndlingen" her og ja du fikk som øra flagret om du kritiserte dem . Alle butikker kan gjøre feil ,men brukerne her har problemer med å akseptere at nettop den butikken de handler med blir kritisert . Så vær ikke så snar å trå de som kritiserer tidens "yndling" i dritten og beskytte webshopen for enhver pris , for som dere ser så er det en del av de som for et år siden stod på barrikadene for Komplett som nå står på barrikadene for Netshop . Vil bare nok en gang si at dette IKKE er kritikk av noen netbutikker ,men heller av enkelte brukere . At en bruker får muligheten til å legge frem sin sak uten å bli slaktet , vil jo gi netbutikken mulighet til å rette eventuelle feil og bli enda bedre . Man kan jo se det hele fra en annen side. At noen bryr seg med å forsvare butikken de handler i kan jo sees på som et kvalitetsstempel? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Tar ikke stilling til hva som er rett og galt her , ei heller er dette en klage på Netshop eller Komplett , da jeg har gode erfaringer med begge .Det jeg heller vil belyse litt er det som nevnes i en del poster ang seriøsiteten til brukerne som skriver her og at det er "forbudt" å skrive "negativt" om akkurat den webshoppen som er deres yndling . De siste 6 mnd har dette vært Netshop og alle som har skrevet noe "negativt" om dem har fått pepper , for et års tid siden var det derimot Komplett som var "yndlingen" her og ja du fikk som øra flagret om du kritiserte dem . Alle butikker kan gjøre feil ,men brukerne her har problemer med å akseptere at nettop den butikken de handler med blir kritisert . Så vær ikke så snar å trå de som kritiserer tidens "yndling" i dritten og beskytte webshopen for enhver pris , for som dere ser så er det en del av de som for et år siden stod på barrikadene for Komplett som nå står på barrikadene for Netshop . Vil bare nok en gang si at dette IKKE er kritikk av noen netbutikker ,men heller av enkelte brukere . At en bruker får muligheten til å legge frem sin sak uten å bli slaktet , vil jo gi netbutikken mulighet til å rette eventuelle feil og bli enda bedre . Man kan jo se det hele fra en annen side. At noen bryr seg med å forsvare butikken de handler i kan jo sees på som et kvalitetsstempel? Selvfølgelig kan det det ,men det kan like godt ses på som at det ikke tåles kritikk av "mitt" valg . Nå var ikke mine innlegg her i tråden ment som kritikk av noen webshopper da ,men meningen min var at det må være lov å kritisere uten å bli slaktet av andre brukere . Når det så gjelder kritikk er jeg temmelig sikker på at Netshop merker presset nå etter at de har vokst en del , dette er jo helt naturlig for med en økende kundegruppe så øker også muligheten for missfornøyde kunder , dette selvom servicen er på samme nivå ,ja endog vil det finnes misfornøyde kunder uansett hvor god servicen blir . Endret 8. desember 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det jeg ikke skjønner er hvorfor en som ikke får den servicen som han har rett på, begynner sin post med: "DENNE BUTIKKEN ER DRITT" eller lignende utsagn? Greit nok at vedkommende føler seg urettferdig behandlet, men det er jo ikke dermed sagt at alt er elendig. Hadde det vært så gale så hadde dem neppe holdt ut konkurransen i dag, med tanke på hvor stor fokus det er på å yte best mulig service. Hadde dem derimot kommet med utsagn som "Hei. Jeg har en retursak gående mot ******.no og lurer på om det er noen som kan gi meg noen råd hvordan jeg kan løse følgende situasjon: ...........hendelsesforløp..........." En slik post er jeg sikker på hadde virket mye bedre enn de vanlige utskjellingspostene. Ikke minst fordi folk blir litt sure når noen sier at butikken dem har handlet på i flere år er bare møkk når man selv har glimrende erfaring med den. Dersom noen kommer og sier at min faste netbutikk er bare møkka fordi dem ikke får ordna en retursak der, så føler jeg meg fri til å stille noen spørsmål om hvordan vedkommende har gått frem for å løse dette. Tar heller ikke fem øre for å nevne at jeg selv har hatt glimrende service i alle år og at det sannsynligvis var et engangstilfelle. Folk må føle seg helt fri til å kritisere netbutikker grunnet dårlig service, men da må det vel for svingende kunne være lov å rose butikker for god service? Stort sett så er det ikke det at folk rakker ned på den som klager, men heller stiller seg undrende til kritikken fordi dem selv ikke har erfart noe annet enn upåklagelig service. At man benytter uttrykk som "Uhell" er helt forståelig. Dersom man handler fast fra en butikk i flere år og en dag får en retursak som ikke ordner seg øyeblikkelig......Kan man da si at dette er ei møkkasjappe, eller er det mulig det var et uhell? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En stor del av postene kunne med fordel hatt en annen topic og et mere moderat innhold,det er det ikke tvil om . En del av årsaken ligger vel i at mange av disse skrives av frustrerte gutter som ikke har alt for stort innsyn i hvordan ting fungerer , og føler at nettop deres sak er av stor betydning for resten av verden . Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Har funnet en normal person på netshop som jeg har en dialog gående med. Lar tvilen komme tiltalte tilgode, og håper eventuelle fremtidige returer blir ordnet på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det jeg ikke skjønner er hvorfor en som ikke får den servicen som han har rett på, begynner sin post med: "DENNE BUTIKKEN ER DRITT" eller lignende utsagn?Greit nok at vedkommende føler seg urettferdig behandlet, men det er jo ikke dermed sagt at alt er elendig. Hadde det vært så gale så hadde dem neppe holdt ut konkurransen i dag, med tanke på hvor stor fokus det er på å yte best mulig service. Hadde dem derimot kommet med utsagn som "Hei. Jeg har en retursak gående mot ******.no og lurer på om det er noen som kan gi meg noen råd hvordan jeg kan løse følgende situasjon: ...........hendelsesforløp..........." En slik post er jeg sikker på hadde virket mye bedre enn de vanlige utskjellingspostene. Ikke minst fordi folk blir litt sure når noen sier at butikken dem har handlet på i flere år er bare møkk når man selv har glimrende erfaring med den. Dersom noen kommer og sier at min faste netbutikk er bare møkka fordi dem ikke får ordna en retursak der, så føler jeg meg fri til å stille noen spørsmål om hvordan vedkommende har gått frem for å løse dette. Tar heller ikke fem øre for å nevne at jeg selv har hatt glimrende service i alle år og at det sannsynligvis var et engangstilfelle. Folk må føle seg helt fri til å kritisere netbutikker grunnet dårlig service, men da må det vel for svingende kunne være lov å rose butikker for god service? Stort sett så er det ikke det at folk rakker ned på den som klager, men heller stiller seg undrende til kritikken fordi dem selv ikke har erfart noe annet enn upåklagelig service. At man benytter uttrykk som "Uhell" er helt forståelig. Dersom man handler fast fra en butikk i flere år og en dag får en retursak som ikke ordner seg øyeblikkelig......Kan man da si at dette er ei møkkasjappe, eller er det mulig det var et uhell? Er nok et resultat av øyeblikekts frustrasjon, dessverre. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei Webshopper som brukere bør holde seg til den konkrete saken som tas opp ,og får en til en saklig debatt om denne saken vil det fort fremkomme hvem som har rett , noen ganger er det webshoppen andre ganger er det brukern , men direkte drittkasting på noen av dem forer aldri noe godt med seg .Er klar over at vi også har brukere som sitter foran PCèn og bestiller varer , reiser seg fra skjermen og går ut og sjekker postkassen for så å gå inn og klage på treg websop , men det får så være ( satt på spissen) Uansett vil en saklig debatt om akkurat den saken som den eventuelle trådstarter tar opp , komme lengst om en unngår usaklig kritikk fra andre . Jeg synest netshop fortjener mest skryt for den venneligheten de viser når du snakker me de på tlf. spesielt når det er snakk om returer, det er det som gir meg ekstra god lyst til og handle med dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eg har ingenting imot å være fanboy for NetShop når eg får frembragende kundebehandling. Kjøpte i dag eit høgttalarsett og ein harddisk som vart Tot: 1 125,00 (inkl. mva.), men i ordren står det 907,26 . Om det er feil eller julepresang veit eg ikkje, men eg måtte bytte høgttalarsettet sidan det ikkje var på lager frø 23., og ordren vart endra fort som berre det. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg kjenner meg ikke igjen i trådstarters beskrivelse av netshop.no. Hadde selv en retursak med dem, og det gikk fint og ryddig for seg. Og da jeg bestilte en del varer fra dem i sommer, tok det 48 timer fra jeg plasserte ordren til jeg satt med varene. De som jobber der er svært hyggelige, og servicen er på plass. Anbefales. Komplett.no er ikke borte, de heller. Riktignok tar ting litt lenger tid hos komplett (men så er de mye større også, da), men jeg har fått samme gode service fra dem. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Kjenner meg heller ikke igjen i trådstarters kritikk, men må si jeg ble litt skuffet i dag. Bestilte Razer musa i HW.no`s julekalender og fikk den i da i en kjempe pakke på over 1,2 kg . Synes dette var litt i overkant mye innpakning og en frakt på 120 kroner synes jeg var litt drøyt, men musa er i hvertfall fantastisk. Endret 8. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eg har ingenting imot å være fanboy for NetShop når eg får frembragende kundebehandling. Kjøpte i dag eit høgttalarsett og ein harddisk som vart Tot: 1 125,00 (inkl. mva.), men i ordren står det 907,26 . Om det er feil eller julepresang veit eg ikkje, men eg måtte bytte høgttalarsettet sidan det ikkje var på lager frø 23., og ordren vart endra fort som berre det. Hehe...tror nok du må legge til momsen der ja...moms=218 kr ca...Når du får ordren bekreftet på mail fra Netshop så kommer prisen uten moms....Sorry og måtte skuffe deg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg behøver ikke å si noe mer, MrVilla har sagt alt for meg..... *klappe hender* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå