Gå til innhold

Aldri mer Netshop


Anbefalte innlegg

Med en normal prosedyre som tilsier at en retursak skal ta ca en måned, er det helt uaktuelt for meg å handle mer/anbefale andre å handle hos Netshop. Fikk en mail i dag som fortalte at dette er 'normal prosedyre'. Begynner å lure på om det er Netshop selv som er inne her på forumet og skryter av service o.l. for å kapre kunder.

 

Jeg har hatt mange returer tidligere hos diverse nettbutikker, men ALDRI opplevd maken til slett kundebehandling -selv ikke i vår når komplett la om datasystemet! Jeg håper for Netshop sin skyld at dette er en engangsforeteelse.

 

Jeg har selvsagt forsøkt å ordne dette med Netshop både på telefon, E-post og PM her på forumet -uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha vært UTROLIG uheldig! Jeg har kjøpt masse av dem og sendt mange mails, får svar med en gang! Alltid hyggelige og får det hele til å virke meget personlig. Gi dem en sjanse til!

 

 

Fornøyd to the bone, pain.

Å svare på mails og å behandle en retursak er jo litt forskjellige ting...

Lenke til kommentar
Rart at alle sier: Prøv igjen, det er bare uflaks osv.

 

Men hvis det er en annen nettbutikk er det "FY FY"

 

Selv har jeg ikke handlet hos Netshop så jeg vet ikke men bare sånn det ser ut for meg :o

Helt enig. Og hver gang det kommer en saklig klage som den i denne tråden, blir det alltid avfeid som enten uflaks, brukerfeil, frekkhet eller annet. At én webshop har enerett på alt som heter gode kundebehandlere i webshop-norge er ikke logisk, og heller ikke sant.

Lenke til kommentar
Jeg handler ikke fra noen av disse butikkene jeg!!!

 

Handler hos 

 

www.pc1.no

 

den ligger i trondheim og har alt du trenger!

SÅ du kjøpte ikke dette da med andre ord?

 

Hallo

 

Jeg skal kjøpe et nytt hovedkort, og jeg tenkte litt på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL dette..

 

Om dere har noen synspunkter så kom med dem!!

 

eller om dere har noe bedre!

 

Takk for alle svar

 

Mvh Fredrik Berntsen

Endret av [Atomic_Bomberman]
Lenke til kommentar
Med en normal prosedyre som tilsier at en retursak skal ta ca en måned,

Du kunne skrevet hva slags produkt du har retursak på.

 

Det er en liten forskjell på produkter som finnes på lager og mangelvare som det er endeløse køer for å få kjøpt.

 

Hvis det siste er tilfelle så hadde det ikke hjulpet om netshop hadde satt himmel og jord i bevegelse.

Lenke til kommentar

Enig i det med at netshop alltid får :thumbup: og alle andre får :thumbdown: , MEN de har en utrolig god service,

 

jeg kjøpte en pc for to måneder siden, er misfornøyd nå pga. av et defekt skjermkort og ville bytte hele pcen i en bærbar istedet for kun nytt skjermkort. Selv om de vil sitte igjen med noen brukte deler, sa de at det var greit og de holder nå på å skaffe meg en bærbar de ikke engang har i sortimentet sitt! det er service..!

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan dette forumet er helt fanatisk ovenfor netshop. Selv om de sammarbeider med hw.no er det grenser synes jeg. Hadde komplett gjort dette hadde alle sikkert bare winet med, men når det er netshop så kommer det kun postivt. Er dette pga. netshop er flinke eller pga. fanatisme. Har ingen formening om netshop selv, synes det bare et litt interresant...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...