fiskekongen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har kjøpt meg et nytt trådløst nettverk (Linksys 54Mbit). Har to maskiner koblet til Ruteren ved hjelp av vanlig kabel, og en Laptop ved hjelp av PSMCIA kort. Etter mye om og men kom alle på nett( Tiscali ADSL). Men jeg får ikke delt filer mellom maskinene mine. Kunne i starten se alle maskinene under nettverket, men fikk bare feilmelding om at jeg ikke hadde tilgang . Alle maskinene kjører XP. 2 Professional og en home edition. (home edition har vært litt vankselig med dette tidligere) Er det noen som kan hjelpe??? (har lest topicen om trådløst nettverk på forumet, og fulgt det som står der. Lenke til kommentar
nth^ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har du aktivert fildeling på alle maskinene i nettverket? Bare del ei fil på maskinen du skal ha tilgang til, så følger du fildelings guiden. Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Har gjort dette selfølgelig, uten hell. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det virker som om du har en del peiling, så jeg vet ikke hvor mye jeg kan bidra. Du vet sikkert mer enn meg om dette. Har du en brannmur du har glemt å justere? SP2 sin egen, eller en annen? Er det en konfig. i ruteren som kan hindre deg? Jeg har også hatt problemer med lokalt trådløst nett, men det har vært brannmuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå