operaman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 i går fikk jeg en spam melding fra en aol adresse. har googlet litt men fant ikke noe. noen som vet hvordan jeg kan melde fra til aol og stoppe spammeren? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 i går fikk jeg en spam melding fra en aol adresse. har googlet litt men fant ikke noe. noen som vet hvordan jeg kan melde fra til aol og stoppe spammeren? Kanskje du kan teste " [email protected] " ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tror det er utrolig nytteløst å melde fra om til AOL. De får millioner av spammailer gjennom sine kontoer hver dag. Det er ikke adressen DU fikk mailen av som har sendt ut spammen fra starten av, men de autogenererer ofte millioner av mulige email-adresser, f.eks. på aol.com og sender til alle sammen, de som ikke eksisterer skjer ikkeno, men de som fins går gjennom. Er det et virus som sender møkkamailene vet sannsynligvis ikke avsender du fikk det fra, at han har sendt det engang. Mailen din kan ha vært innom tusenvis og blitt automatisk sendt videre til alle på deres adresseliste. Umulig å spore tilbake til en enkelt person, da ville alle spammerne vært bak lås og slå for lenge siden. Du får nok bare bite i deg det faktum at over 60% av hele verdens e-mailtrafikk er ren spam, og bare slette de du får slentrende innom din konto innimellom. Det gjør vi alle. Endret 7. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
operaman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Tror det er utrolig nytteløst å melde fra om til AOL. De får millioner av spammailer gjennom sine kontoer hver dag. Det er ikke adressen DU fikk mailen av som har sendt ut spammen fra starten av, men de autogenererer ofte millioner av mulige email-adresser, f.eks. på aol.com og sender til alle sammen, de som ikke eksisterer skjer ikkeno, men de som fins går gjennom. Er det et virus som sender møkkamailene vet sannsynligvis ikke avsender du fikk det fra, at han har sendt det engang. Mailen din kan ha vært innom tusenvis og blitt automatisk sendt videre til alle på deres adresseliste. Umulig å spore tilbake til en enkelt person, da ville alle spammerne vært bak lås og slå for lenge siden. Du får nok bare bite i deg det faktum at over 60% av hele verdens e-mailtrafikk er ren spam, og bare slette de du får slentrende innom din konto innimellom. Det gjør vi alle. leste at det neppe er falsk adresse om det er mer enn 3 bokstaver i adressen denne hadde 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå