Crewer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 heisann! Fikk i dag min nye "ATI Silencer 2" vifte fra en lokal levrandør her. Den gamle som fulgte med var antakelig kulelageret røket på, i og med at den laget "brRrrr" lyder av og til. saken er den at jeg monterte den nye viften, skulle starte pc'en, etter 3 sekunder ca smalt det, og det kom gnister helt forerst på skjermkortet. Dette gjorde strøm-inngangen på skjermkortet defekt, og jeg får nå ikke brukt viften. At den er defekt trstet jeg med den gamle viften, for den fungrer heller ikke. Det er jo opplagt at det er den nye kjøleren sin skyld, Antakelig så er det en sikkring som er gåen..( ? ) Er det mulighet for og rette opp dette ? Eller er det en garanti sak? Eller må dette erstattes av meg selv? takker for alle svar. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis du bytter kjøler selv, og ikke sender kortet inn til f. eks komplett (hvis du har kjøpt kortet der) og lar de fikse det så er garantien brutt ja. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg spurte også om det var noen løsning på problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå