Gå til innhold

Hvordan fjerne loddet til MXxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell..skrudde opp min mx700 fordi eg synest den er litt tung ,men der er ikke mye lodd å finne.. men skifta ut dei batteria som følgte med til noen andre som ikke er oppladdbar..Da vart musa en smule lettere :)

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar
Vell..skrudde opp min mx700 fordi eg synest den er litt tung ,men der er ikke mye lodd å finne.. men skifta ut dei batteria som følgte med til noen andre som ikke er oppladdbar..Da vart musa en smule lettere :)

De har sikkert ikke lagt inn lodd i mx700 med tanke på at man må ha to "tunge" batterier i musa uansett.

Lenke til kommentar
fjøra er til å ha under musehjulet, slik at det blir som en knapp!

Men hjulet fungerer som en knapp også uten fjæren. Mulig det er en på hver side av hjulet? Skal åpne opp igjen...

Edit: Du hadde helt rett, Takker! Nå er den på plass igjen.

Endret av meeg
Lenke til kommentar
Er vel for å lage en "lik balanse" elle noe sånt. Uansett så er det bedre uten.

At loddet sitter inni er ikke uten grunn. Med loddet så øker jo vekten, men samtidig presisjonen mht. at den ikke kan løftes eller beveges fult så fort. Merker det i CS f.eks. Mye lettere på lange avstander med loddet inni.

Lenke til kommentar

Hehe, alle delene mine og datt ut i en haug da jeg skulle modde den,, måtte sitte en stundt å prøve å finne ut hvordan det skulle være,,, jeg vet det er 2 små fjærer, en til å dempe nedpressingen (på høyre side (hvis en ser musen bakfra), og en som skal på innsiden av hjulet for å få hjulet til å "hakke" (som låses fast under noe greier på venstre sid)..Tror jeg.....................

Jeg kan desverre ikke åpne musen igjen og komme med bilder, ettersom den bakerste skruen min herpet hele musa, slik at jeg måtte superlime den igjen bak,, så nå kan jeg ikke åpne den igjen, men funker fint :p Bare ops når en skruer ut den hvis den sitter veldig fast, er lett å knuse plastiken rundt...

edit, oi, noen hadde lagt ut bilder og greier , så ikke det jeg :roll:

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar

Ah, fin guide. Selv sitter jeg med IE 4.0 (min andre, etter at knappene begynte å streike på den første :whistle:), og jeg har bestandig syntes at mx510'en er for tung. Blir vel 510 neste da! :cool:

Lettere mus - bedre aks på aim'en

Er aktiv gamer selv, og vet hvor mye dette har å si...

Endret av Zlasher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...