denon84 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har fått fiksa det nå , utrolig irriterende med sånne små "dingser" som ikke er festet på noen måte! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 20g - wow! Ser ingen grunn til å miste garantien p.g.a. 20g. Jeg synes MX700 er "ok", merker ikke vekta da jeg skyver musen. Du merker det når du får en slags "sleng" på musa. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 20g hørest veldig lite ut, men det er noe man merker når man tar ut loddet. Jeg var skeptisk når jeg skulle gjøre det, men nå angrer jeg ikke ett sekund. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Vell..skrudde opp min mx700 fordi eg synest den er litt tung ,men der er ikke mye lodd å finne.. men skifta ut dei batteria som følgte med til noen andre som ikke er oppladdbar..Da vart musa en smule lettere Endret 7. desember 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Vell..skrudde opp min mx700 fordi eg synest den er litt tung ,men der er ikke mye lodd å finne.. men skifta ut dei batteria som følgte med til noen andre som ikke er oppladdbar..Da vart musa en smule lettere De har sikkert ikke lagt inn lodd i mx700 med tanke på at man må ha to "tunge" batterier i musa uansett. Lenke til kommentar
zaalbar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 @meeg: går utifra at fjæra er til å holde scrollhjulet på plass ellers bra guide Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 stemmer nåkk sikkert det..men tenkte ikke på vekta til batteria før eg hadde skrudd opp... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Bilde til hjulet 1 Bilde til hjulet 2 Endret 30. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 20g - wow! Ser ingen grunn til å miste garantien p.g.a. 20g. Jeg synes MX700 er "ok", merker ikke vekta da jeg skyver musen. Det er snakk om en mus her, ikke ett hovedkort eller skjermkort. Musa koster maks 400. Musa blir ikke ødelagt om du fjerner loddet. Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) *pirke pirke* loddet og skruen veier 14 gram tilsammen Endret 7. desember 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) fjøra er til å ha under musehjulet, slik at det blir som en knapp! Men hjulet fungerer som en knapp også uten fjæren. Mulig det er en på hver side av hjulet? Skal åpne opp igjen... Edit: Du hadde helt rett, Takker! Nå er den på plass igjen. Endret 7. desember 2004 av meeg Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er det samme dingsen i MX300? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel for å lage en "lik balanse" elle noe sånt. Uansett så er det bedre uten. At loddet sitter inni er ikke uten grunn. Med loddet så øker jo vekten, men samtidig presisjonen mht. at den ikke kan løftes eller beveges fult så fort. Merker det i CS f.eks. Mye lettere på lange avstander med loddet inni. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hehe, alle delene mine og datt ut i en haug da jeg skulle modde den,, måtte sitte en stundt å prøve å finne ut hvordan det skulle være,,, jeg vet det er 2 små fjærer, en til å dempe nedpressingen (på høyre side (hvis en ser musen bakfra), og en som skal på innsiden av hjulet for å få hjulet til å "hakke" (som låses fast under noe greier på venstre sid)..Tror jeg..................... Jeg kan desverre ikke åpne musen igjen og komme med bilder, ettersom den bakerste skruen min herpet hele musa, slik at jeg måtte superlime den igjen bak,, så nå kan jeg ikke åpne den igjen, men funker fint Bare ops når en skruer ut den hvis den sitter veldig fast, er lett å knuse plastiken rundt... edit, oi, noen hadde lagt ut bilder og greier , så ikke det jeg Endret 7. desember 2004 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 ' date='07/12/2004 : 20:51'] *pirke pirke* loddet og skruen veier 14 gram tilsammen Jeg har bare vekt som veier 5 og 5 gram, da veide vel mitt 16 ellernoe da. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Okay, men jeg vil ha tyngre mus. Bly lodd? Mx510 er altfor lett. Samme gjelder Mx700. Mx1000 da? Lenke til kommentar
Zlasher Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ah, fin guide. Selv sitter jeg med IE 4.0 (min andre, etter at knappene begynte å streike på den første ), og jeg har bestandig syntes at mx510'en er for tung. Blir vel 510 neste da! Lettere mus - bedre aks på aim'en Er aktiv gamer selv, og vet hvor mye dette har å si... Endret 8. desember 2004 av Zlasher Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kjekk liten guide high Har ikke musen, men hadde jeg hatt den ville jeg muligens ha prøvd ut dette, selv om jeg foretrekker kvalitetsfølese fremfor de millisekundene raskere aks. på "aimen" i spill . Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fin guide. Synes musen ble mye bedre å bruke nå. Takker! Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Flott guide, men antagelig ikke noe vi ikke hadde finni ut selv med litt fikling. Har akkurat fått meg mx510 og vurderer og ta ut loddet. Eneste problemet er at det ikke bare er jeg som bruker musa og hu andre kunne i grunn tenke seg å gjøre den TYNGRE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå