Gå til innhold

Vurderer Siemens S65; Kjøpe nå eller etter jul?

Ernie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke mobilprisene faller i januar, slik som på en del andre varer. Prisene er heller ikke høyere fordi om det er desember og julerush. Det er mer etter hvor lenge de har vært på markedet. Dyrest som ny, og så avtar prisen etter hvert. Mye, hvis mobilen selger dårlig, mindre hvis den er populær.

Dermed kan du nok kjøpe deg en S65 til jul, uten å bli irritert over at den har sunket kraftig i pris i januar. Visse kjeder har forresten "salg" hele året, slik som Elkjøp og Expert.

Mobilprisene synker gjerne i forbindelse med kampanjer før/i de store feriene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Haha, jeg kjøpte meg en Siemens S65 jeg også.. Dro på elkjøp og spurte etter b-vare! Til min overraskelse så var b-vare fordi esken var slitt :roll: Så jeg spurte hvor mye jeg skulle få den for, og da fikk jeg den for 299,- med Telenor DJuice Nonstop. Også hadde jeg igjen 13 dager før bindingstiden fra det gamle abbonomentet.. Så ringte jeg da telenor for og fremskynde den prossessen, som da ikke lot seg gjøre.. Så jeg skulle heller få en rabbatkuppong av de som gjorde at jeg "fikk" 300,- av telenor til og kjøpe for.. ;) Så jeg får på en måte 1,- kr tilbake for og "kjøpe" telefonen :w00t:

Det var litt kos igrunn! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...