FuJJi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har så lite peiling på skjermkort som det er mulig Og jeg skal kjøpe et skjermkort som gir spill som Far Cry og half life 2 og Doom 3 o.l Nydelig grafikk! Så jeg tengte på XFX GeForce 6800GT 256MB Link Og noen som vet at grafikken blir nydelig på alle nye spill med dette kortet. + Hvis jeg kjøper det der kan elkjøp sette det in i dataen for meg?( for betaling seff) Mulig dere ler dere skakke av dette men jeg har ikke peiling på skjermkort Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva med dette korte ? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva med dette korte ? Ut ifra kortet han linker til, regner jeg med han vil ha PCI express. Da er det liten vits å linke til AGP-kort.. Til trådstarter: Et X800XT vil jo være mint like bra, om ikke bedre! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Vel, det kortet han linke til er PCI-e og ikke AGP. Det kortet er veldig bra, og ja det kommer til å gå helt nydelig i half life 2 osv. Å sette inn et skjermkort er verdens letteste jobb, ville ikke betalt noen for å gjøre det. Ligger diverese guider rundt på dette forumet(overklokking, hw osv) Synes det er litt drøyt å betale omtrent 4000 kr for et 6800gt men. Kanskje et x800 xt vil være et bedre valg i den prisklassen....? EDIT: TOO SLOW Endret 7. desember 2004 av fflex Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva med dette korte ? Ut ifra kortet han linker til, regner jeg med han vil ha PCI express. Da er det liten vits å linke til AGP-kort.. Til trådstarter: Et X800XT vil jo være mint like bra, om ikke bedre! du har jo ikke muligheter for å bruke kortet i SLi senere da... Litt begrensende mener jeg Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Å sette inn et skjermkort er verdens letteste jobb, ville ikke betalt noen for å gjøre det. Ligger diverese guider rundt på dette forumet(overklokking, hw osv) Med tanke på garantier o.l er det kanskje best å la Elkjøp sette det inn (hvis han har Elkjøp-pc ryker jo hele garantien hvis forseglingen er brutt) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva med dette korte ? Ut ifra kortet han linker til, regner jeg med han vil ha PCI express. Da er det liten vits å linke til AGP-kort.. Til trådstarter: Et X800XT vil jo være mint like bra, om ikke bedre! Ut ifra at han sier han har så lite peil som mulig tror jeg at han ikke vet hva han linker til... Han skal nok ha et AGP kort... Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har så lite peiling på skjermkort som det er mulig Og jeg skal kjøpe et skjermkort som gir spill som Far Cry og half life 2 og Doom 3 o.l Nydelig grafikk! Så jeg tengte på XFX GeForce 6800GT 256MB Link Og noen som vet at grafikken blir nydelig på alle nye spill med dette kortet. + Hvis jeg kjøper det der kan elkjøp sette det in i dataen for meg?( for betaling seff) Mulig dere ler dere skakke av dette men jeg har ikke peiling på skjermkort Hva slags data har du? Så kan vi hjelpe deg med riktig skjermkort? Både ATI og Nvidia kort i den prisklassen er bra. ATI kortene pleier å støye mindre. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg har en crappy hp pc...windows XP 2002 home edition.... Se selv dere på bildet... Det hadde vært fint om noen hadde giddi meg råd om hva jeg burde kjøpe. Til MAX.4000 men rundt der. Jeg er bare 13 så jeg lar elkjøp fixe det Edit...Bildet jeg la til vare alt for mongo...skurrrete.. så jeg skriver det det stod her : Procesor: Intel pentium 4 , 4 2391Mhz. Graphic card: NVIDIA geforce 4 MX 420 Memory: 512 MB GB(harddisc): 60gb...(lite) Støy på korta har lite å si for meg Endret 7. desember 2004 av FuJJi Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Å sette inn et skjermkort er verdens letteste jobb, ville ikke betalt noen for å gjøre det. Ligger diverese guider rundt på dette forumet(overklokking, hw osv) Med tanke på garantier o.l er det kanskje best å la Elkjøp sette det inn (hvis han har Elkjøp-pc ryker jo hele garantien hvis forseglingen er brutt) Helt enig, tenkte ikke over at hele PC'n antageligvis var kjøpt fra elkjøp. Kommer dog ikke som en overraskelse hvis ingen hos elkjøp kan det å sette inn et nytt skjermkort :!: Dette Mener det er bra kjøp pris/ytelse. Kan få det billigere til 2995 kr hos mpx, men det er ikke på lager. Hvis du SKAL legge inn 4000 kr for skjermkort så burde du for et x800xt spør du meg. Ser at de er nesten umulig å oppdrive for tiden men... Endret 7. desember 2004 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå