Gå til innhold

Rome Total War Clan, hvem er med å lage en ny klan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noe spessiel god, men litt peiling har jeg da. Så jeg skal se om jeg får gjort noe til uka. Er alene hjemme fra i morgen til torsdag, noe som igjen betyr kun pc når det ikke er skole :) !!!

 

NB: Hva synes dere om den nye avataren min?

 

EDIT: TSP, legger du til medlemmer som har sagt at de er interesert? Hvis du gjør det er det fint.

 

Nye navn:

The Norsemens Wrath

Fury of the Norsemen

Norwegian Defenders

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Jeg er ikke noe spessiel god, men litt peiling har jeg da. Så jeg skal se om jeg får gjort noe til uka. Er alene hjemme fra i morgen til torsdag, noe som igjen betyr kun pc når det ikke er skole :) !!!

 

NB: Hva synes dere om den nye avataren min?

Avataren er ganske så nice den. Har dessverre ikke noe særlig tid til å bruke tid på web.sider og slikt. Har matte 1mx på videregående grunnkurs :cry:

Hvis du trenger noe banner design eller lignende er det bare å spørre meg. Oppgi da størrelsen i pixler. Og fortell gjerne hva du vil ha med. Og filformat selvfølglig.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

dette innlegget er litt off topic men det får gå:

Avataren din er flott den ZyfeX.

Hadde vært flott om du kunne laga side ja!

 

Begynner å legge til navn nå, det kan ta sin tid

forresten for jeg holder på med litt andre ting også,

men jeg begynner nå.

Skal være ferdig om en time i hvertfall :yes: !

 

edit: har forresten ikke fått tid til å plukke ut noen bilder ennå :(

 

TSP :cool:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hmm, hvis du laget et banner, så lager jeg et design ut i fra den. Lagrer du filen som en .png blir jeg storfornøyd, men gjerne også en .psd fil, hvis du har photshop. og jeg skal ikke plage deg så mye hvis du har 1mx.

Skal sette meg ned i morgen. det går nok bra. Egentlig er jeg storfornøyd med matte mx. Vi har jo blitt kvitt den værste læreren ever. han maste hele tiden om hvordan hans datter lærte matte på sin skole og forskjellene på casio og texas kalkulatorer og forskjellige datamaskiner :ermm:

Lenke til kommentar
Hvis du ser nøye ( :ermm: ) etter så vil du se at du står som et foreløpelig medlem i styret. De som er med der er også med i klanen!

(Er litt lat ja, gidder ikke skrive navna to ganger ;) )

 

Link til liste

 

TSP  :)

Ok, mente liksom at du kunne skrive forøplig på meg da det kommer ann på om multiplayeren blir fiksa. Mener at multiplayerproblemer også kan ha noe med noen lukkete porter. Skal sjekke om broderen min kan åpne det som trengs kanskje.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Holder på å forhandler med broren min nå.

Han er bort til en annen på LAN, men han svarer ikke på MSN.

 

Men vi kan vel ha en midlertidig freewebs.com side, mens vi får fikset en annen side, eller?

 

Edit: LordZyfex, avataren din var svintøff.

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Holder på å forhandler med broren min nå.

Han er bort til en annen på LAN, men han svarer ikke på MSN.

 

Men vi kan vel ha en midlertidig freewebs.com side, mens vi får fikset en annen side, eller?

 

Edit: LordZyfex, avataren din var svintøff.

Vel, liker ikke slike sider. Men hvis noen får laget en enkel side kan jeg hoste den.

 

Edit: Grunnen til at jeg ikke liker slike sider er at det er så mye reklame ol.

 

Edit2: Begynner å lage banner i dag. Ønsk meg lykke til.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Holder på å forhandler med broren min nå.

Han er bort til en annen på LAN, men han svarer ikke på MSN.

 

Men vi kan vel ha en midlertidig freewebs.com side, mens vi får fikset en annen side, eller?

 

Edit: LordZyfex, avataren din var svintøff.

Vel, liker ikke slike sider. Men hvis noen får laget en enkel side kan jeg hoste den.

 

Edit: Grunnen til at jeg ikke liker slike sider er at det er så mye reklame ol.

 

Edit2: Begynner å lage banner i dag. Ønsk meg lykke til.

Det jeg mente var at vi kunne hatt en ferdiglagd side fra freewebs.com eller lignende, der vi kan ha litt info osv.

Mens vi får fikset en annen side, når noen her har lagd en annen side, så dropper vi selvsagt den freewebs.com/home.no siden.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...