Gå til innhold

Skjermbilder fra Xbox 2/PS3

PapaDon

Anbefalte innlegg

Jeg synes Xbox`n er den beste. Jo større, jo bedre. Samme gjelder også kontrollen. S viser fingeren til både Nintendo og Sony.

Dummeste jeg har hørt.. større jo bedre haha. Grunnen til at X-box'en er så stor den er, er fordi det er en modifisert PC. Du liker alt som er stort, hvorfor har du da S kontrollen til X-box da? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, nå følte jeg meg litt tråkket på. Skal jeg ikke like at folk ser tingene jeg har kjøpt? Skal jeg ikke få like at maskinen er såpass at når jeg valser hjem midt natta med en promille du ikke kan måle, slipper jeg å være redd for og tråkke på den?

Lenke til kommentar
Oi, nå følte jeg meg litt tråkket på. Skal jeg ikke like at folk ser tingene jeg har kjøpt? Skal jeg ikke få like at maskinen er såpass at når jeg valser hjem midt natta med en promille du ikke kan måle, slipper jeg å være redd for og tråkke på den?

Hehe..

Lenke til kommentar
Det er en uendelig diskusjon om hva som er best. det kommer helt ann på hva man setter pris på. Og hvilke spillserier man liker. Man vil aldri få fred. Alle som har PS2 vil synes den er best og alle som har x-Box vil elske den.

PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? :hmm:

Det er fordi vi med gamecube er så modne at vi ikke trenger å lage lange diksusjoner/krangler om hva som er best rett og slett fordi vi ikke har behov får å bevise noe. Vi liker gamecuben, synes at den er fin, og vi vet at den ikke er kraftigst når det kommer til maskinvare, men det bryr vi oss ikke om fordi det er spillene vi liker.

Lenke til kommentar

jeg synes at GC er den desidert kuleste og morsomte konsollen å spille på. Kontrollene er som TCI sa, noe av det beste som finnes, og det du mener med smelting er jeg enig i, dette har jeg ikke opplevd på noen av de andre.

Og det med designet er tullsprøyt og oppspinn fra missunnelige xbox og ps2 fans. hehe, neida, men GC har faktisk vunnet designer-priser i Japan. Og man må huske at GC også ble sluppet i svart i tillegg til lilla, og har nå mange forskjellige design.

Og forresten det "GC når kanskje ikke opp til xbox grafisk"-greiene, synes jeg er tull, fordi de beste på GC kan hevde seg i toppen på xbox også, selv om xbox er kraftigere. Grunne til at jeg ikke nevner ps2 er at de grafisk og teknisk ikke har noe å stille opp med. :) men det er en bra maskin

Endret av daniman
Lenke til kommentar

TCi: Heh, liker ergonomien på kontrollene, det er utseendet jeg mener burde vært noe mindre leketøysaktig. For øvrig er Xbox-kontrollene også gode ergonomisk. Bare sony som tviholder på et litt uergonomisk design.

Og dus lilla er da en langt mer behagelig farge enn sort/sjokkgrønn og sort/sjokkblå.

Uansett, den "beste" konsollen må vel være den med flest gode spill på?

riktor_1: så er da ikke selve størrelsen det verste problemet med Xboxen, men snarere det at den er så stygg, samtidig som den er stor.

Lenke til kommentar
TCi: Heh, liker ergonomien på kontrollene, det er utseendet jeg mener burde vært noe mindre leketøysaktig. For øvrig er Xbox-kontrollene også gode ergonomisk. Bare sony som tviholder på et litt uergonomisk design.

Og dus lilla er da en langt mer behagelig farge enn sort/sjokkgrønn og sort/sjokkblå.

Ja, x-box kontrolleren er iallefall på andreplass i listen etter min mening. GC kontrolleren er den som sitter best i hendene, med de andre kontrollene så føler jeg liksom at jeg må streve med å holde de...

Og angående fargen på GC, det finnes mer behagelige fargen enn lilla. En farge som kanskje kan blande seg med fargene på et stereoanlegg eller en TV. Jeg kunne selfølgelig kjøpe meg en annen med annen farge, men jeg skjønner egentlig ikke poenget med å kjøpe en ny konsoll bare det kommer en ny og "bedre" farge.

Stemmer!

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...