Gå til innhold

Skjermbilder fra Xbox 2/PS3

PapaDon

Anbefalte innlegg

Som nemnt over, det øverste bildet ligner in-game grafikk men det nederste ser allvorlig ut som pre-rendret azz. Det skal en del maskinkraft for å drive ett slikt spill(alle de folka som springer rundt på banen der) flytende med DEN detail graden der ;)

Meeen om dette er tilfellet så * Tjohei å galskap for en fremtid vi går i møte* :dribble:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er store sjanser for at PS3 blir bedre enn X-Box 2 siden Den kommer senere enn X Box'en. Mulig de lærte av sin feil sist. Men med neste generasjons konsoller så bryr jeg meg ikke om hva som er best. Alt er bra!!!!

PS: Har PS2 med mange spill og jeg vil fortsatt spille de gamle spillene mine så jeg har ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Det er store sjanser for at PS3 blir bedre enn X-Box 2 siden Den kommer senere enn X Box'en. Mulig de lærte av sin feil sist. Men med neste generasjons konsoller så bryr jeg meg ikke om hva som er best. Alt er bra!!!!

PS: Har PS2 med mange spill og jeg vil fortsatt spille de gamle spillene mine så jeg har ikke noe valg.

Kilde?

Personlig tror jeg Xbox Next blir best, men det er jo selvfølgelig fordi jeg har Xbox :D

Lenke til kommentar
PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? :hmm:

Nei, vi er visst i mindretall dessverre. Alt jeg kan si er at tross utseende så er det en veldig god maskin, den er rask (faktisk den raskeste av konsollene i loading). Grafikken er hakket under x-box, men kommer veldig an på portingen til spillene da.. men GC ligger alltid på andreplass.

Dessverre så er det får som kjenner til hvilken kvalitet Nintendo legger i sine spill og kvalitetskrav på de. Selfølgelig finnes det noen elendige titler på GC også, men i mindre grad enn de to andre konsollene.

Gleder meg til hva "Revolution" konsollen har å tilby til neste år...

Lenke til kommentar

Ja, man skal ikke glede seg for tidlig, tviler på at dette blir slik grafikken vil se ut, noe som ville som sagt tidligere i emnet, gjøre titler dyre, og færre spill ville blitt laget. Og jeg tror da ikke at noen kan gå ut med slike bilder, og si at "slik vil det bli!" nå. Mye kan skje, og jeg tror at den neste E3 messen blir hvor vi får se dette skikkelig, ikke fra EA på dene måten.

Lenke til kommentar
PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? :hmm:

Nei, vi er visst i mindretall dessverre. Alt jeg kan si er at tross utseende så er det en veldig god maskin, den er rask (faktisk den raskeste av konsollene i loading). Grafikken er hakket under x-box, men kommer veldig an på portingen til spillene da.. men GC ligger alltid på andreplass.

Dessverre så er det får som kjenner til hvilken kvalitet Nintendo legger i sine spill og kvalitetskrav på de. Selfølgelig finnes det noen elendige titler på GC også, men i mindre grad enn de to andre konsollene.

Gleder meg til hva "Revolution" konsollen har å tilby til neste år...

akk ja slik er det desverre! :cry: Men den nintendo duden eg er så krysser eg alle fingrer på Revelution.Men mon tro om den ikkkje får samme skjebne som GC har fått :thumbdown: GC fortjener mere ros enn det den har fått syns eg da :yes:

Lenke til kommentar

Høh, "tross utseende"? Hm, har selv alle tre konsollene, og kuben er uten tvil den mest stilfulle av dem - kanskje med unntak av kontrollene.

Edit: PS2en ser ikke så dum ut, naturligvis, og den nye, lille varianten er absolutt pen. Men kuben er minst, lettest og koseligst.

Lenke til kommentar
Høh, "tross utseende"? Hm, har selv alle tre konsollene, og kuben er uten tvil den mest stilfulle av dem - kanskje med unntak av kontrollene.

Edit: PS2en ser ikke så dum ut, naturligvis, og den nye, lille varianten er absolutt pen. Men kuben er minst, lettest og koseligst.

Joda det er en liten og nett konsoll, men hva Nintendo tenkte på da de valgte lilla som launchfarge aner jeg ikke. :)

Jeg digger kontrollen til GC, de smelter i hendene, selv mener jeg GC har den beste. PS2 og X-box sin er mer klumpete etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...