Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Som nemnt over, det øverste bildet ligner in-game grafikk men det nederste ser allvorlig ut som pre-rendret azz. Det skal en del maskinkraft for å drive ett slikt spill(alle de folka som springer rundt på banen der) flytende med DEN detail graden der Meeen om dette er tilfellet så * Tjohei å galskap for en fremtid vi går i møte* Endret 8. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det disse bildene forteller meg er at EA satser på drittspill til de nye konsollene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 viderefører sikkert bare sine gamle serier...bare me ny grafikk og lite nytenkning Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sykt Nice Bilder!!! Men for min del, kjøper jeg den konsoll maskinen som har hardisk, et must for meg ... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har noe å glede oss til E3-Messen i Los Angeles 2005! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 DEFINITIVT !!! (som alltid, E3 er rett og slett genialt!) Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er store sjanser for at PS3 blir bedre enn X-Box 2 siden Den kommer senere enn X Box'en. Mulig de lærte av sin feil sist. Men med neste generasjons konsoller så bryr jeg meg ikke om hva som er best. Alt er bra!!!! PS: Har PS2 med mange spill og jeg vil fortsatt spille de gamle spillene mine så jeg har ikke noe valg. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er store sjanser for at PS3 blir bedre enn X-Box 2 siden Den kommer senere enn X Box'en. Mulig de lærte av sin feil sist. Men med neste generasjons konsoller så bryr jeg meg ikke om hva som er best. Alt er bra!!!! PS: Har PS2 med mange spill og jeg vil fortsatt spille de gamle spillene mine så jeg har ikke noe valg. Kilde? Personlig tror jeg Xbox Next blir best, men det er jo selvfølgelig fordi jeg har Xbox Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er en uendelig diskusjon om hva som er best. det kommer helt ann på hva man setter pris på. Og hvilke spillserier man liker. Man vil aldri få fred. Alle som har PS2 vil synes den er best og alle som har x-Box vil elske den. PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det øverste bildet så jo ut som om det kommer fra gode gamle NFS Porsche ? Den ene banen der du begynner i en løvskog om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 jeg har xbox, men liker faktisk Ps2 best, (tror jeg, det er jo faen så vanskelig å bestemme seg!!!!!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det øverste bildet så jo ut som om det kommer fra gode gamle NFS Porsche ? Den ene banen der du begynner i en løvskog om jeg ikke husker helt feil... Det slo meg også. Normandie het det mappet mener eg. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Viss ikkje eg tar heilt feil så er vel TES Oblivion ment for neste generasjons konsoller, og det har vi jo noen bilder fra. (In game) Bilder Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dette er utvilsomt ikke grafikk fra spill rendret med respektabel framerate på verken xbox 2 eller ps3. Dette er nok som nevnt tatt ut av teaser filmer, med prerendret grafikk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? Nei, vi er visst i mindretall dessverre. Alt jeg kan si er at tross utseende så er det en veldig god maskin, den er rask (faktisk den raskeste av konsollene i loading). Grafikken er hakket under x-box, men kommer veldig an på portingen til spillene da.. men GC ligger alltid på andreplass. Dessverre så er det får som kjenner til hvilken kvalitet Nintendo legger i sine spill og kvalitetskrav på de. Selfølgelig finnes det noen elendige titler på GC også, men i mindre grad enn de to andre konsollene. Gleder meg til hva "Revolution" konsollen har å tilby til neste år... Lenke til kommentar
daniman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, man skal ikke glede seg for tidlig, tviler på at dette blir slik grafikken vil se ut, noe som ville som sagt tidligere i emnet, gjøre titler dyre, og færre spill ville blitt laget. Og jeg tror da ikke at noen kan gå ut med slike bilder, og si at "slik vil det bli!" nå. Mye kan skje, og jeg tror at den neste E3 messen blir hvor vi får se dette skikkelig, ikke fra EA på dene måten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 PS: Sjelden noen som argumenterer for Gamecube? Nei, vi er visst i mindretall dessverre. Alt jeg kan si er at tross utseende så er det en veldig god maskin, den er rask (faktisk den raskeste av konsollene i loading). Grafikken er hakket under x-box, men kommer veldig an på portingen til spillene da.. men GC ligger alltid på andreplass. Dessverre så er det får som kjenner til hvilken kvalitet Nintendo legger i sine spill og kvalitetskrav på de. Selfølgelig finnes det noen elendige titler på GC også, men i mindre grad enn de to andre konsollene. Gleder meg til hva "Revolution" konsollen har å tilby til neste år... akk ja slik er det desverre! Men den nintendo duden eg er så krysser eg alle fingrer på Revelution.Men mon tro om den ikkkje får samme skjebne som GC har fått GC fortjener mere ros enn det den har fått syns eg da Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Høh, "tross utseende"? Hm, har selv alle tre konsollene, og kuben er uten tvil den mest stilfulle av dem - kanskje med unntak av kontrollene. Edit: PS2en ser ikke så dum ut, naturligvis, og den nye, lille varianten er absolutt pen. Men kuben er minst, lettest og koseligst. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Høh, "tross utseende"? Hm, har selv alle tre konsollene, og kuben er uten tvil den mest stilfulle av dem - kanskje med unntak av kontrollene. Edit: PS2en ser ikke så dum ut, naturligvis, og den nye, lille varianten er absolutt pen. Men kuben er minst, lettest og koseligst. Joda det er en liten og nett konsoll, men hva Nintendo tenkte på da de valgte lilla som launchfarge aner jeg ikke. Jeg digger kontrollen til GC, de smelter i hendene, selv mener jeg GC har den beste. PS2 og X-box sin er mer klumpete etter min mening. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg synes Xbox`n er den beste. Jo større, jo bedre. Samme gjelder også kontrollen. S viser fingeren til både Nintendo og Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå