Gå til innhold

Skjermbilder fra Xbox 2/PS3

PapaDon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare konsept filmer og absolutt ikke "ingame". Det øverste bildet er kanskje mer realistisk angående ingame. Er nok bare prerendret. Men for all del motbevis meg...

Blir noe av det samme som Sony lovte med PS2, at den kunne rendre dansescenen i FF8 i realtime... hvor ble den av? Akkurat.. fordi det kan den ikke.

Lenke til kommentar
Bare konsept filmer og absolutt ikke "ingame". Det øverste bildet er kanskje mer realistisk angående ingame. Er nok bare prerendret. Men for all del motbevis meg...

Blir noe av det samme som Sony lovte med PS2, at den kunne rendre dansescenen i FF8 i realtime... hvor ble den av? Akkurat.. fordi det kan den ikke.

Enig med TCi der ja.

Lenke til kommentar
trur selv det nederste er xbox2

Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? :p

NEI! xbox er bedre.... hehe

PS! det er min mening så ikke begynn å diskuter det :D

Hehe, måtte bare spøre. Så da slutter vi den diskusjonen der, så vi ikke ødelegger tråden :p

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? :p

Akkuratt må fikk jeg en trang til å skrive en skikkelig leksjon til deg,

men jeg skal spare deg. :)

Lenke til kommentar

Akkuratt må fikk jeg en trang til å skrive en skikkelig leksjon til deg,

men jeg skal spare deg. :)

haha, ja. Du hadde vel det. Ka var det du ikke likte? var det at æ sa xbox2 trur æ e bedre en ps3 ? :D Har ikke noe imot ps3, kommer kanskje til å kjøpe den, er ikke sikker. Men om noen har en link til ei side hvor det står system info om ps3? skulle gjerne sett hvilke forskjeller det er mellom ps3 og xbox2......

PS, TheWiz: takk for at du ikke ga mæ en skikkelig leksjon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...