PapaDon Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Sjekk dette a!! Hentet fra itavisen Endret 7. desember 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ble imponert over det nederste bildet. Men det øverste ligner jo mye på grafikken i GT3&4 Endret 7. desember 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Holy s***! Det nederste begyner å ligne "foto realistisk" grafikk ja Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bare konsept filmer og absolutt ikke "ingame". Det øverste bildet er kanskje mer realistisk angående ingame. Er nok bare prerendret. Men for all del motbevis meg... Blir noe av det samme som Sony lovte med PS2, at den kunne rendre dansescenen i FF8 i realtime... hvor ble den av? Akkurat.. fordi det kan den ikke. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis dette er representativt, tror jeg det blir ufattelig dyrt å lage neste generasjons titler. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bare konsept filmer og absolutt ikke "ingame". Det øverste bildet er kanskje mer realistisk angående ingame. Er nok bare prerendret. Men for all del motbevis meg... Blir noe av det samme som Sony lovte med PS2, at den kunne rendre dansescenen i FF8 i realtime... hvor ble den av? Akkurat.. fordi det kan den ikke. Enig med TCi der ja. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 dei screenshotsa der kan vera prerender eller ikkje, men neste generasjon teknologi hardware greier dette!! Det som er litt synd er at me må leve med 'hopp' i grafikken enn at me får sjå den blir fotbetra over tid, var derfor eg kjefta på grafikken i HL2 Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvilken er fra xbox2 og hvilken fra ps3? trur selv det nederste er xbox2 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 det er ikke forklart om det er ingame eller video. EA sa heller ikke noe om hvilket bilde som er fra hvilken konsoll (nintendokonsollen er utelukket, ettersom den ikke ble nevnt) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trur selv det nederste er xbox2 Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bildene er kun EA's fremvisning av neste generasjons konsoller. Det er ikke fastslått et format enda. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trur selv det nederste er xbox2 Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? NEI! xbox er bedre.... hehe PS! det er min mening så ikke begynn å diskuter det Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trur selv det nederste er xbox2 Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? NEI! xbox er bedre.... hehe PS! det er min mening så ikke begynn å diskuter det Hehe, måtte bare spøre. Så da slutter vi den diskusjonen der, så vi ikke ødelegger tråden Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trur selv det nederste er xbox2 Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? NEI! xbox er bedre.... hehe PS! det er min mening så ikke begynn å diskuter det Akkuratt må fikk jeg en trang til å skrive en skikkelig leksjon til deg, men jeg skal spare deg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 joda, ser bra ut dette her. men jeg tar dette med en klype salt så langt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Personlig gleder jeg meg til Xenon/Xbox Next eller hva den nå enn skal hete Det bilspill bildet så utrolig bra ut, og til den som sa det så ut som GT3/GT4: Mohaha Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 trur selv det nederste er xbox2 Hvorfor tror du at nederste er fra Xbox2? Tror du ikke at PS3 klarer det samme? NEI! xbox er bedre.... hehe PS! det er min mening så ikke begynn å diskuter det Akkuratt må fikk jeg en trang til å skrive en skikkelig leksjon til deg, men jeg skal spare deg. haha, ja. Du hadde vel det. Ka var det du ikke likte? var det at æ sa xbox2 trur æ e bedre en ps3 ? Har ikke noe imot ps3, kommer kanskje til å kjøpe den, er ikke sikker. Men om noen har en link til ei side hvor det står system info om ps3? skulle gjerne sett hvilke forskjeller det er mellom ps3 og xbox2...... PS, TheWiz: takk for at du ikke ga mæ en skikkelig leksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå